Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: قراردادی با مس سونگون نداشتم و تنها با آقای نجفی صحبت کردم، هدف من کمک به تیم بود. بدون هیچ هزینه‌ای کار کردم و قهرمان شدم الان هم منتظرم ببینم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند. خوشحال می‌شوم امسال در فوتسال نباشم و هرکس هم جای من آمد آرزوی موفقیت برایش دارم.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شروع لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: فکر می‌کنم مسئول کمیته فوتسال و ستاد مبارزه با کرونا موافق با برگزاری مسابقات نیستند، ما هم پیرو دستور آن‌ها هستیم و هر زمانی بگویند که می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند، تمرینات را شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای فوتسال ارزش قائل نیستند، ادامه داد: اگر برای فوتسال ارزش قائل بودند مانند دیگر رشته‌ها مسابقات را برگزار می‌کردند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مربی‌ها و بازیکنان فوتسال اکثراً در آمد خاصی ندارند، تصریح کرد: دل آن‌ها به این قرار دادی که با باشگاه‌ها می‌بندند خوش است تا آن را صرف خرج زندگی کنند.

افضل در خصوص صحبت‌های وحید شمسایی که ادعا کرده است مدیری با برخی از افراد در ارتباط بوده تا آنها را برای برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال تشویق کند، خاطر نشان کرد: باید از خود وحید شمسایی سوال کنید که آن مدیر چه شخصی است، ما که نقشی در فوتسال نداریم که بخواهند تماس بگیرند. شمسایی رئیس فوتسال ایران هست و او از همه چیز خبر دارد.

اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم

وی با اشاره به اینکه اگر در مس سونگون برکنارم کردند از این مسئله استقبال می‌کنم، گفت: رسانه‌ای که خبر از احتمال برکناری من داده، همیشه به من لطف داشته است و زمانی که قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آوردیم از ما حمایت کرد و در حال حاضر هم در بحث برکناری ما دارد حمایت می‌کند؛ خوشحالم که دوستان از برکناری من خوشحال می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، افزود: با برکناری من از تیم فوتسال مس سونگون اتفاقی رخ نمی‌دهد و من هم می‌توانم به زندگی خود برسم.

افضل در رابطه با تعویض مدیر عامل، تصریح کرد: کاری به مدیرعامل و وظایف مدیریتی نداریم و کار خودمان را در تیم انجام می‌دهیم، مدیر عامل مس صلاح بداند ما کمک می‌کنیم. مس سونگون شرکت بزرگی است و مدیرعامل و تشکیلات دارد و تصمیمی که بگیرند ما تابع هستیم. اگر به من نیاز داشته باشند تمایل به همکاری دارم اگر هم نداشته باشند که هیچ.

وی اضافه کرد: قراردادی با مس سونگون نداشتم و تنها با آقای نجفی صحبت کردم، هدف من کمک به تیم بود. بدون هیچ هزینه‌ای کار کردم و قهرمان شدم الان هم منتظرم ببینم دوستان چه تصمیمی می‌گیرند. خوشحال می‌شوم امسال در فوتسال نباشم و هرکس هم جای من آمد آرزوی موفقیت برایش دارم.

کد خبر 457095

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم مس سونگون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است