Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال صادرات ایران به ۱۳ میلیارد و ۵۶۶ میلیون دلار رسید، صادرات به کشور‌های مشترک‌المنافع را ۶۹۲ میلیون دلار اعلام کرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، بهروز الفت با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال صادرات ایران به ۱۳ میلیارد و ۵۶۶ میلیون دلار رسید، گفت: از میان ۱۲ کشور مشترک المنافع، صادرات ایران به ترتیب به کشور‌های بلاروس، اوکراین، قزاقستان، روسیه، تاجیکستان و مولداوی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و به کشور‌های گرجستان، ترکمنستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و آذربایجان با کاهش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و سختگیری‌های شدید بهداشتی و مسدود شدن مرز‌ها در برخی کشور‌ها و اختلافات مرزی کشور‌های آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره‌باغ و تحریم‌های ظالمانه غرب، در کاهش صادرات کشورمان به کشور‌های مشترک‌المنافع موثر بوده که امید است با رفع این مشکلات صادرات به این منطقه همانند سال‌های گذشته رونق گیرد. بیشتر بخوانید: درآمد ۵۷۰ میلیون دلاری صادرات گیاهان دارویی در سال گذشته مدیر کل دفتر اروپا و آمریکا یادآور شد: واردات ایران از کشور‌های مشترک المنافع در شش ماه نخست امسال حدود ۸۱۱ میلیون دلار برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است و تنها واردات از روسیه و اکراین به دلیل وارد کردن اقلام اساسی کشاورزی اندکی افزایش داشته است.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی صادرات وزارت صنعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صادرات وزارت صنعت مشترک المنافع صادرات ایران میلیون دلار نخست امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: از اقدامات اساسی ما در توسعه استان توجه به زیر ساخت‌های جاده ایی منطقه سیستان است و یکی از بزرگ‌ترین طرح های در دست اجرای این اداره جاده زابل به زاهدان است.
عطاءالله اکبری در ادامه گفت:یکی از جاده‌هایی با تکمیل جاده زابل به زاهدان مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت منطقه مرزی میلک است که شهرستان زهک در مسیر آن قرار دارد.
وی افزود:بزرگراه زهک به زابل ۱۶ کیلومتر آن تکمیل و پنج کیلومتر نهایی آن در حال اجراست و پیشرفت خوبی دارد و همچنین تقاطع غیرهمسطح زهک با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد هم اکنون در حال اجراست و پیش بینی میشود تا شش ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

دیگر خبرها

  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان