Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 باشگاه پرسپولیس به سه خبری که این روزها در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داده است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره وجود بند 100 هزار دلاری فسخ قرارداد مهدی مهدی‌خانی با باشگاه پرسپولیس در صورت دریافت پیشنهاد خارجی مطرح شده که این موضوع توسط این باشگاه تکذیب شده اما توضیح بیشتری در این باره نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبرهایی مبنی بر کاهش50 درصدی قرارداد عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت شش ماهه این بازیکن عنوان شده که مدیران پرسپولیس این موضوع را رد کرده اند.

و مورد سومی که این روزها مطرح می شود این است که باشگاه پرسپولیس برای فینال آسیا قصد دارد 60 میهمان همراه خود ببرد که در حال حاضر این باشگاه در صفحه توییتری خود آن را تکذیب کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی مهدی خانی عیسی آل کثیر پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر مهدی مهدی خانی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین باشگاه‌اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست عبدالمجید مبلغی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سیدمحمدعلی حسینی‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و حسن اجرایی (نویسندۀ کتاب) هستند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در شبستان باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم در این نشست آزاد و رایگان است.

کد خبر 6082680 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد