Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:47:40 GMT

جاذبه های کانادا برای برنامه سفرهای آینده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۴۶۵

جاذبه های کانادا برای برنامه سفرهای آینده

این زیبایی در گوشه و کنار این کشور پهناور به شکل‌های مختلف دیده می‌شود، از طبیعت بکر و دست نخورده تا شهرهای پر زرق و برق و سرزنده. اگر شما به سفر و سیاحت علاقه دارید، گرفتن ویزای کانادا ۵ ساله می‌تواند به یکی از بهترین کارهایتان در زندگی تبدیل شود؛ چرا که با داشتن این ویزا می‌توانید با خیال راحت و بدون عجله از نقطه نقطه این سرزمین دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌خواهیم برخی از زیباترین مکان‌های دیدنی این کشور را به شما معرفی کنیم، تا چک‌لیست‌تان برای سفر حسابی پر و پیمان باشد.

وقتی صحبت از زیباترین دیدنی های کانادا باشد، احتمالا بیشتر از همه نام پارک ملی بنف و دریاچه شگفت‌انگیز لوئیس به میان می‌آید. به بلندی‌های این پارک بروید و از برخی از خارق‌العاده‌ترین منظره‌های کوهستانی در تمام جهان لذت ببرید. بعد از آن به سراغ آبشارها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و یخچال‌های قطبی تماشایی پارک بروید.

پارک ملی جاسپر بزرگترین پارک ملی در منطقه کوه‌های راکی کانادا است. این پارک با قله‌های برف گرفته، دریاچه‌های درخشان و رنگارنگ، آبشارهای خروشان، مسیرهای تماشایی و جمعیت بزرگی از جانداران مختلف مانند گوزن‌های شمالی، گرگ‌ها و خرس‌های گریزلی پر شده است. اگر ترس از ارتفاع ندارید می‌توانید روی مسیر هوایی یک کیلومتری با کفپوش شیشه‌ای که در ارتفاع ۲۸۰ متری سطح زمین قرار گرفته پیاده‌روی کنید. در یک سفر کوتاه به کانادا، هیچ‌گاه شانس دیدن این دو پارک وجود ندارد؛ اما با داشتن ویزای کانادا ۵ ساله شما می‌توانید این دو پارک را در زمان‌های مختلف سال ببینید.

شهر ویکتوریا پایتخت قصه پریانی استان بریتیش کلمبیا است؛ این شهر به راحتی می‌تواند زیباترین شهر کانادا نام بگیرد. مجموعه باغ‌های بوچارت هم جواهر اصلی تاج پر گل این شهر است. غیر از گشت و گذار  در این باغ‌های افسون‌کننده، مسافران در این شهر می‌توانند از موزه رویال، اسکله ماهیگیر و پارک بیکون هیل هم دیدن کنند.

وقتی پا به شهر ونکوور می‌گذارید، می‌فهمید که پرداخت قیمت تور کانادا ارزشش را داشته است. دیواره دریایی ۲۷ کیلومتری ونکوور به شما اجازه می‌دهد یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین دوچرخه‌سواری‌های عمرتان را داشته باشید. در امتداد طولانی‌ترین مسیر بی‌وقفه کنار دریا در دنیا قدم بزنید یا دوچرخه‌سواری کنید و از مناظر اقیانوس آرام در پیش رویتان لذت ببرید. در پشت سر هم پارک استنلی با کلی جاذبه را در اختیار دارید. وقتی در ونکوور هستید، حتما سری به دیگر جاذبه‌های این شهر مانند پل معلق کاپیلانو و کوهستان گروس هم بزنید.

اگر بنا دارید بعد از گرفتن ویزای کانادا ۵ ساله زیباترین مکان‌های دیدنی این کشور را ببینید، یکی از بهترین گزینه‌هایتان شهر ویستلر در زمستان خواهد بود. قله‌های سربه‌فلک‌کشیده و پر برف، پیست‌های سطح بالا برای اسکی و اسنوبردسواری، حال و هوای یک دهکده آرام و دلنشین، زیپ‌لاین از میان درختان برف‌گرفته و مکان‌های عالی برای غذا خوردن و اقامت، سفر زمستانی شما را به سفری خاطره‌انگیز تبدیل خواهند کرد.

از کانادایی‌ها اگر بپرسید زیباترین شهر در کانادا کدام است، بیشترشان یک جواب مشابه می‌دهند: شهر کبک. سخت است بتوان با کلمات افسون و جذابیت این شهر فرانسوی‌زبان کانادا را توصیف کرد؛ این شهر که گویی از قصه‌های پریان بیرون آمده، در هر کدام از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده‌اش چیزی جذاب برای گردشگران کنار گذاشته است. شهر کبک تنها شهر دیوارکشی‌شده در شمال قاره امریکا بالاتر از مکزیک است؛ این شهر همچنین با معماری دوران استعماری پر شده است. کبک ۴ فصل سال را تجربه می‌کند، هر کدام زیباتر از آن یکی. همین چیزها هستند که باعث می‌شوند قیمت تور کانادا ارزشش را داشته باشد. درست در بیرون از شهر آبشار مونتمورنسی قرار گرفته که حدود ۳۰ متر بلندتر از هر کدام از سه آبشار نیاگارا است.

مونترال یکی از زیباترین شهرها در تمام کانادا است و یکی از جذاب‌ترین آنها هم هست. این شهر ترکیبی جالب توجه است از فرهنگ اروپایی و آمریکایی با جاذبه‌های بی‌نظیری مانند پارک المپیک و باغ گیاه‌شناسی. زیباترین بخش شهر، مونترال قدیمی است که در سال ۱۶۴۲ به عنوان مستعمره فرانسه ساخته شده و معماری آن دوران را به ارث برده است. برای بسیاری از امریکایی‌ها، مونترال قدیمی تجربه حال و هوای اروپا بدون نیاز به رد شدن از روی اقیانوس اطلس را به آن‌ها می‌دهد.

پارک ملی جزیره پرنس ادوارد به سادگی عنوان یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی کانادا را از آن خود می‌کند، به خصوص بخش گرینویچ آن. کسانی که ویزای کانادا ۵ ساله را دارند، این فرصت بی‌نظیر را خواهند داشت تا از سواحل با شن‌های سرخ، تپه‌های شنی پر موج، جنگل‌های اسرارآمیز و مسیرهای جذاب پیاده‌روی در این پارک ملی لذت ببرند.

اگر در سفرتان به دنبال جاذبه‌های شهری کانادا هستید، اول از همه به سراغ برج سی ان در تورنتو بروید. این برج که افق شهر تورنتو را تعریف می‌کند، در تمام کارت‌پستال‌های استان انتاریو دیده می‌شود. سکوی تماشای منظره این برج کفپوش شیشه‌ای دارد. گردشگران در رستوران ۳۶۰ درجه برج می‌توانند غیر از خوردن غذاهای خوشمزه، از منظره در حال تغییر شهر در پیش رویشان هم لذت ببرند. اگر جراتش را دارید می‌توانید به سراغ بخش پیاده‌روی بر لبه بروید، جایی که شما بعد از مهار شدن با کابل‌های ایمن، بر لبه بیرونی برج در ارتفاع چند صد متری سطح زمین پیاده‌روی خواهید کرد. این سازه نمادین بعد از غروب آفتاب و با چراغانی شدنش، فوق‌العاده زیبا خواهد شد.

آبشارهای نیاگارا تنها برخی از زیباترین مکان‌های دیدنی کانادا نیستند، این مجموعه آبشارها یکی از زیباترین مکان‌ها در کل کره خاکی هستند. و با این که آمریکایی‌ها این مکان را یکی از جاذبه‌های کشور خودشان می‌دانند، اما منظره کانادایی این آبشارهای فوق‌العاده معروف بهتر است. اگر بعد از گرفتن ویزای ۵ ساله کانادا، در تابستان به این کشور سفر کردید، حتما به منطقه نیاگارا بروید، چرا که در این زمان نمایش آتش‌بازی انجام می‌شود.

۲۱۲۱

کد خبر 1458678

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زیباترین مکان های دیدنی زیباترین مکان ها ویزای کانادا ۵ ساله پیاده روی پارک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر

دیگر خبرها

  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • راه رفتن وارونه!
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • اقتدار و امنیت؛ زیباترین حس
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند