Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی نیا گفت: درخت کهنسالی در کوه‌های روستای "هانی گرمله" موجود است که قدمت آن به چندین سال می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عثمان امینی نیا رئیس شورای روستای هانی گرمله در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله با اشاره به وجود یک درخت کهنسال در این روستا اظهار داشت: یک درخت کهنسال گلابی وحشی در کوههای روستای هانی گرمله موجود است که نیاز به توجه ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عثمان امینی نیا افزود: این درخت در زبان محلی به اسم همره کویله یه همان گلابی کوهی است که قطر آن حدود ۵ متر است.

وی گفت: این درخت یکی از نادرترین درختان کهنسال است که در این منطقه  و در کنار چشمه ای با اسم چشمه گلابی قرار دارد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی هم تاکنون به این موضوع جهت ثبت آن اطلاعی ندارند، گفت: بنا به گفته صاحبان زمین محدوده این درخت، عمر این سند را به نقل از نیاکان و اجداد خود مربوط به چندین سده و حتی هزار سال گذشته عنوان کرده‌اند که نیاز است بررسی های بیشتر در این خصوص از جانب اداره میراث فرهنگی برای تعیین دقیق عمر آن انجام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هانی گرمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، پرونده گرانفروشی ۱۵۰۰ کیلوگرم انواع برنج بسته بندی در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده نداشتن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و مدیر فروشگاه را به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت در بازرسی از فروشگاه، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کردند.

کد خبر 6062317

دیگر خبرها

  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • نجات مردی ۲۷ ساله / رهاسازی خودرومعلق/ واژگونی خودروسمند
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • طرح ۳۰ شب -۳۰ افطار در مسجد جامع روستای کذاب چهل ساله شد
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • جان دوباره برای بلوط ۳۵ ساله در لنده
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی