Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است شبکه‌های پخش کننده بازی‌‌های فوتبال باعث بروز بحران مصدومیت در تیم او شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در نهمین هفته از لیگ برتر انگلیس موفق شد لسترسیتی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و با این پیروزی با تاتنهام صدرنشین هم‌امتیاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات قابل توجه این بازی انتظار یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی‌ها تا دقیقه 89 بازی برای انجام دو تعویض از سه تعویض مجازش بود. سؤالی که در انتهای بازی از این مرد آلمانی درباره این تصمیمش پرسیده شد، بهانه خوبی بود تا او نارضایتی خود را از خیلی چیزها بروز دهد.

کلوپ در به پاسخ خبرنگار شبکه اسکای اسپورت (یکی از دارندگان حق پخش بازی‌های لیگ برتر انگلیس) گفت: چرا ما آخر بازی تعویض کردیم؟ چون مدام باید نگران این باشیم که آیا یکی از بازیکنان‌مان به دلیل مصدومیت زمین می‌افتد یا نه. نمی‌توانیم تعویض زودهنگام داشته باشیم چون اگر این کار را انجام دهیم و یکی دیگر از بازیکنان‌مان مصدوم شود، آن وقت مجبوریم بازی را با 9 بازیکن به پایان برسانیم. من برای بازیکنانم و برای سلامت بازیکنان انگلیسی ملی‌پوشم اهمیت قائلم، برای آنهایی که قرار است تابستان سال آینده در یورو بازی کنند اهمیت قائلم اما اگر شما (اسکای) درباره این موضوع با BT (دیگر شبکه دارنده حق پخش بازی‌های لیگ برتر انگلیس) صحبت نکنید، کلک ما کَنده است.

لیگ برتر انگلیس| لیورپول با شکست قاطعانه لسترسیتی به تاتنهام رسید

کلوپ 53 ساله با ابراز نارضایتی از زمان‌بندی فشرده بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا که منجر به فشار مضاعف روی بازیکنان شده است، ادامه داد: اگر قرار باشد به همین منوال چهارشنبه‌ شب‌ها بازی کنیم و شنبه هفته بعدش ساعت 12:30 (به وقت محلی) دوباره بازی کنیم، من مطمئن نخواهم بود که بتوانیم فصل را حتی با 11 بازیکن به پایان برسانیم. این وضعیت در مورد تمام 6 تیم بالای جدول صدق می‌کند اما من می‌دانم که شما پخش کنندگان بازی‌ها به این چیزها اهمیت نمی‌دهید و مشکل هم همین‌جاست.

سرمربی لیورپول افزود: مردم به ما می‌گویند «خب از سیستم چرخشی استفاده کنید» اما با کدام بازیکن؟ ما بازیکنانی هجومی داریم و مابقی آنها کم سن و سال هستند. وضعیت ما این است. مشکلی نیست. ما با همین بازیکنانی که داریم می‌جنگیم اما اگر شما (شبکه‌های پخش کننده بازی‌ها) فکری به حال این وضعیت نکنید، خودتان می‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما نمی‌توانیم پست 10 یا 11 بازیکن‌‌مان را عوض کنیم. ما به زمین بازی نمی‌رویم که فقط بازی را برگزار کرده باشیم، می‌رویم که بازی‌ها را ببریم. این  برنامه بازی‌ها واقعاً برای بازیکنان ما سخت است اما کاری از دست‌ ما ساخته نیست. تصمیم‌گیری با مسئولان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

لیورپولی‌ها در یکی دو هفته اخیر چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت یا ابتلا به کرونا از جمله محمد صلاح، فیرجیل فن‌دایک و فابینیو از دست داده‌اند و به همین دلیل هم فشار بیشتری روی سایر بازیکنان این تیم وارد آمده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس یورگن کلوپ لیورپول لیگ برتر انگلیس یورگن کلوپ لیورپول لیگ برتر انگلیس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از پایان یافتن لیگ شانزدهم زنان، ملوان اگرچه نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما بعد از ۹ سال بار دیگر روی سکوی لیگ برتر زنان قرار گرفت. به همین دلیل و به بهانه پایان یافتن این لیگ مهیج، با کاپیتان این تیم، سپیده نزهتی گفت و گوی ویژه‌ای داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

در لیگ امسال تا مرز قهرمانی پیش رفتید اما به نظر می‌رسد که نایب قهرمانی هم نتیجه خوبی برای شما بود.

فصل خیلی خوبی داشتیم، می‌توانم بگویم بعد از سال‌ها حضور در ملوان، امسال شرایط خیلی خوبی را تجربه کردیم. مدیرعامل باشگاه واقعا پدرانه از ما حمایت کرد و کل اعضای تیم هم برای رسیدن به موفقیت همدل بودیم. بعد از ۹ سال موفق شدیم دوباره به سکو برسیم. البته فکر می‌کنم که تیم ما شایسته قهرمانی بود اما خب همیشه شرایط آنطور که دلت می‌خواهد یا برنامه‌ریزی می‌کنی پیش نمی‌رود.

به عنوان یک بازیکن باتجربه فکر می‌کنی تفاوت لیگ امسال با فصل‌های گذشته چه بود؟

در شانزده فصلی که از لیگ زنان می‌گذرد؛ به جز دو سالی که ملوان منحل شده بود؛ در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشتم. می‌توانم بگویم امسال از هر نظر لیگ خوبی داشتیم. تیم‌های مدعی زیاد بودند و تا لحظه آخر رقابت بین ما و خاتون بم ادامه داشت و مسابقات خیلی پرشور پیش می‌رفت. نه تیمی وسط فصل انصراف داد و نه تیم‌های کوچک از بازی مقابل تیم‌های بزرگ سر باز زدند. شرایط برگزاری هم منظم بود.

سرمربی شما خانم غلامی علی‌رغم اینکه هدایت شما را به عهده داشت اما روی نیمکت نمی‌نشست. فکر می‌کنی این عدم حضور سرمربی روی نیمکت شما، چقدر تاثیر منفی داشت؟

ایشان یک مربی بومی و کاربلد هستند که من از کار کردن با او لذت می‌برم اما قطعا عدم حضورشان روی نیمکت، تاثیر منفی داشت. طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد که سرمربی کنار خط باشد و از این بابت انرژی مضاعفی می‌گیرد اما امسال ما از این بابت محروم بودیم. اما به هرحال با توجه به اینکه ایشان مدیریت تیم ملی را به عهده داشتند؛ نمی‌توانستند همزمان سرمربیگری تیم ما را نیز عهده‌دار باشند و از این بابت اذیت شدیم. این را هم بگویم که اگرچه خانم غلامی روی نیمکت تیم ما حاضر نبودند اما هیچوقت ما را تنها نگذاشتند و در تمام تمرینات ما در شهرهای مختلف حضور داشتند. ایشان از پشت فنس نکات را به کادرفنی انتقال می‌دادند و کم کم به این موضوع عادت کردیم!

در هفته‌های اخیر موضوعاتی در خصوص دوپینگ و داوری مطرح شد، خانم غلامی معتقد بودند ک خاتون از این جهات مورد حمایت بوده است. این موضوع باعث کری خوانی بازیکنان خاتون هم شد.

من به عنوان یک بازیکن همیشه سعی کردم احترام‌ها حفظ شود و حتی وارد فضای کری‌خوانی نشوم. نمی‌دانم بحث دوپینگ و سود از داوری واقعا وجود داشته یا نه اما ترجیح می‌دهم کری را با کری جواب ندهم. اینکه برخی از بازیکنان با الفاظ زشت کری می‌خوانند؛ از نظر من اصلا در شان یک فوتبالیست نیست و فکر می‌کنم شخصیت خودشان را به این شکل نشان می‌دهند.

فکر می‌کنی بهترین بازیکن این فصل لیگ زنان، چه کسی بوده است؟

باید ببینید چه بازیکنی در کنار چه بازیکنان دیگری توانسته از خودش عملکرد خوبی نشان دهد. به طور کلی در لیگ امسال بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما من شبنم بهشت را از هر نظر بازیکن کاملی می‌بینم و به نظرم بهترین بازیکن حال حاضر ایران است.

و صحبت‌های پایانی؟

ابتدا از آقای فهمیده مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه می‌کنم و بعد می‌خواهم در خصوص یک موضوع صحبت کنم. زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، دو بازیکنی که به همراه ملیکا تصادف کردند و فکر م کنم با مهری از سوی کل جامعه فوتبال مواجه شدند. به عنوان یک فوتبالیست می‌خواهم بگویم که ما قدر دوستان زنده خود را نمی‌دانیم و حتما باید آن ها از این دنیا بروند تا عزیز شوند. زهرا و بهناز در این مدت با بی‌مهری روبرو شدند. هم سوی باشگاه خودشان و هم از سوی بقیه جامعه فوتبال که باعث تاسف است. از این بابت واقع ناراحتم و فکر می‌کنم فراموش کردن این دو بازیکن از سوی همه به ویژه تیم خودشان، دور از انسانیت است.

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!