Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار گل ریحان البرز و مس کرمان روز یکشنبه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا لشگر رضا مهاجری که با امید زیادی به کرج آمده بود دست خالی این شهر را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، تیم فوتبال گل ریحان که شب قبل از بازی تصمیم گرفته بود از لیگ کناره گیری کند اما با 14 بازیکن به مصاف تیم متمول مس رفت و نه تنها حریف دست و پا بسته ای نبود بلکه در نیمه نخست حتی یک پنالتی هم خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی ها در نیمه دوم توسط امیر طاهر به گل رسیدند اما شاگردان منیعی در دقایق پایانی بوسیله محمد زارعی به زیبایی از روی ضربه کاشته به گل تساوی دست یافتند تا آب سردی بر پیکر پسران مهاجری ریخته باشند.

مسئولین استانی سنگ تمام گذاشتند

رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در حاشیه بازی ضمن تقدیر از عملکرد مسئولین استان در خصوص برگزاری دیدار هفته نخست گفت: از هیئت فوتبال تا استانداری و سایر مسئولین استان همگی دست به دست هم دادند تا این دیدار در کمال آرامش و بدون مشکل خاصی برگزار شود.

وی گفت: خوشبختانه عمده مشکلات گل ریحان به پایان رسیده و از تمام مسئولین تقاضا داریم با حمایت های خود زمینه صعود نماینده البرز به لیگ برتر را مهیا کنند.

به تک تک بازیکنانم ایمان دارم

میثم منیعی سرمربی تیم گل ریحان البرز، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش اظهار کرد: واقعا با دست خالی به مصاف مس رفتیم و با غیرت بازیکنان توانستیم یک امتیاز ارزشمند از این تیم بگیریم.

وی تصریح کرد: در شأن گل ریحان نیست که از نتیجه تساوی راضی باشد و از همین رو با اینکه اغلب پیش بینی ها به نفع برد پرگل مس سنگینی می کرد اما بازیکنان گل ریحان برای 3 امتیاز به زمین رفتند و چه بسا اگر پنالتی سعید حلافی وارد دروازه شده بود اکنون 3 امتیاز بازی را کسب کرده بودیم.

گل فوتبال گل ریحان روز نهم آذرماه در دومین دیدار خود باید در ارومیه به مصاف تیم نود برود و بدون شک با در اختیار داشتن بازیکنان خود حرف های به مراتب بیشتری در ادامه برای گفتن خواهد داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان رضا مهاجری محمد زارعی لیگ دسته اول فوتبال ایران میثم منیعی گل ریحان البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی