Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:29:51 GMT

وقوع بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۷۲۸

وقوع بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به بارش‌های اخیر در سطح استان از مشکلات جاده‌ای در چند روزگذشته خبر دادو گفت: با توجه به بارش برف شدید در چند روز گذشته در ارتفاعات استان و اینکه کنترل  ۸ کیلومتر انتهایی آزاد راه تهران- شمال در حوزه  استان البرز، امسال برای اولین بار تجربه شد؛ در بخش اتصال آزادراه به جاده چالوس، شاهد مشکلات اندکی در خصوص تردد خودرو‌ها شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بارش شدید و ۳۶ ساعته برف از دوراهی دیزین تا کندوان و کم بودن تردد، موجب شد کاهش سرعت عمل و تأخیر در برفروبی توسط خودروهای برفروب شد و برخی شهروندان دقایقی در آزاد راه و جاده چالوس ماندند که با تلاش همکاران راهداری و امداد رسانی، تردد مجدد  خودروها برقرار شد. 

رئیس پلیس راه البرز سقوط بهمن در پیچ سرهنگ و ریزش کوه در حوزه استان مازندران در محدوده انارک را از دیگر مشکلات در حوزه راه‌های استان البرز در چند روز گذشته عنوان کرد و گفت: برای انجام عملیات پاکسازی و بازگشایی جاده، ناچار به مسدود  موقتی و  چندساعته جاده  چالوس شدیم.‌

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان و خطرات احتمالی در جاده چالوس، خاطر نشان کرد: کسانی که قصد سفر به این جاده و سایر جاده‌های کوهستانی را دارند؛ جاده چالوس را برای مسافرت شب انتخاب نکنند. همچنین  جعبه زمستانه زنجیر چرخ، پوشاک گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.

گودرزی همراه داشتن لوازم ایمنی خودرو در هنگام سفر را هشدار داد و اضافه کرد: شهروندان محترم پیش  از سفر از سلامت فنی خودروی مطمئن شوند و ضد یخ، لاستیک مخصوص زمستان و  زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا بتوانیم با کمترین حوادث جاده‌ای زمستان را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز بهمن در جاده چالوس جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور

به گزارش جام جم آنلاین، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت تا شنبه ۰۸ اردیبهشت ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام می‌شود:

- از ساعت ۱۴۰۰ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

- از ساعت ۱۵۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

- از ساعت ۱۷۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)

- از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

- تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است.

در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است