Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هرچند تعطیلی کسب و کارها ضرر مالی زیادی به صاحبان صنوف وارد می‌کند ولی اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است و در شرایط فعلی چاره ای جز اعمال محدودیت نداریم.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر ۸۷۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از خدمات درمانی لازم بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری و همچنین آمار بهبود یافته‌ها در مقایسه با دو هفته پیش تغییر چندانی نکرده و همچنان ثابت مانده است.

وی توضیح داد: امیدواریم با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا طی سه هفته آینده شاهد سیر نزولی تعداد مبتلایان به کرونا در استان باشیم و بتوانیم تا حد زیادی این شتاب شیوع این ویروس را کنترل کنیم.

بابایی با اشاره به تعداد فوتی‌های کرونایی امروز گفت: از ساعات اولیه امروز تا کنون ۱۸ بیمار کرونایی به علت شدت درگیری با این ویروس جان خود را از دست داده اند.

این مسئول تاکید کرد: هرچند تعطیلی کسب و کارها ضرر مالی زیادی به صاحبان صنوف وارد می‌کند ولی اعمال این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است و در شرایط فعلی چاره‌ای جز اعمال محدودیت نداریم.

وی گفت:  در کنار اجرای طرح جامع مقابله با کرونا، مردم باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت دست را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در آئین امضای قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) در دیلم اظهار کرد: طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت ثابت است که به جای تمام یا بخشی از کابل مسی از کابل‌های فیبر نوری بهره می‌برد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر افزود: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت ارتباطی مناسب و دسترسی مردم به ارتباطات پرسرعت، با کیفیت و امن از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

سملیان با بیان اینکه تمامی خانوارهای شهرهای دیلم و امام حسن از این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: زمان اجرای این طرح فیبر نوری ۶ ماه پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: قرارداد اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بین شهرداری‌های دیلم و امام حسن و شرکت ایرانسل در راستای هوشمندسازی این شهر به امضا رسید.

وی در پایان با تجلیل از تلاش‌های فرماندار شهرستان دیلم افزود: شهرداری‌های دیلم و امام حسن تمام همکاری لازم را با شرکت ایرانسل خواهند داشت تا در مدت مشخص شده در قرارداد، پروژه اجرایی و به مردم دیلم و امام حسن تقدیم شود.

کد خبر 6087871

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد