Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان البرز گفت: واحدهای صنفی کسبه و اصنافی که در اجرای طرح هوشمند محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده کرونایی کوتاهی کنند، پلمب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح محله محور، پیشگیری و مبارزه با کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش میزان آمار تلفات انسانی و ابتلا به بیماری کرونا در فرمانداری البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصیری در این جلسه اظهارداشت: با توجه به قرمز شدن شرایط استان، از سوی ستاد ملی کرونا و نیز استان محدودیت و ممنوعیت هایی ایجاد شده که همه باید به آن اهمیت دهند و مصوبات را اجرا کنند.

وی بیان کرد: بدون مشارکت و همراهی مردم نمی توان به موفقیت در اجرای طرح ها امیدوار بود و اگر در این زمینه کوتاهی شود سلامت مردم به صورت جدی به خطر می افتد.

فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: تمامی دستگاه ها باید زیرن ظر ستاد و قرارگاه مبارزه با کرونا به صورت واحد عمل کنند تا کارها به هدف برسد زیرا موازی ‌کاری موجب اتلاف وقت و کاهش اثر بخشی است.

نصیری گفت: امروز همه باید پای کار باشیم و برای خدمت رسانی همه جانبه بسیج شویم و با بهره گیری از همه ظرفیت های و امکانات موجود برای کاهش آسیب های ناشی از کرونا اقدام کنیم.

وی یادآورشد: اجرای دقیق این طرح می تواند در پیشگیری از گسترش بیماری و نیز شناسایی افراد و خانواده های آلوده کمک موثری باشد و به عادی سازی شرایط منجر شود.

نصیری بیان کرد: محله محور بودن از ویژگی های این طرح است چون افراد در محلات شناخت خوبی دارند و می‌توانند با حضور دراین مناطق کمک زیادی به اجرای این طرح کنند.

وی اظهارامیدواری کرد با کمک مردم بتوان از شیوع بیشتر ویروس و آلوده شدن مردم جلوگیری کرد و از شرایط قرمز خارج شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم