Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@06:45:23 GMT

هشدار به تهرانی‌ها!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۹۷۶

هشدار به تهرانی‌ها!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا امروز گفت: تهران روزانه به طور متوسط حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ متوفی دارد و به همین مقدار هم متوفای کرونایی به آن اضافه شده است که برای خاکسپاری به بهشت زهرا آورده می‌شوند.

شهروندانی که قصد زیارت اهل قبور را دارند، تا حد ممکن از آمدن به بهشت زهرا خودداری کنند، زیرا برای کاهش ورود شهروندان به بهشت زهرا از ۱۶ درب بهشت زهرا، فقط ۲ درب اصلی ورود و خروج باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین قیمت دلار ۳ آذر ماه ۱۳۹۹ اخبار و نتایج انتخابات آمریکا ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت نام دور جدید) سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۹/۲) ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت‌نام دور جدید)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهشت زهرا تهران کرونا ویروس کرونا بهشت زهرا س سهام عدالت بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • هشدار «نارنجی» سازمان هواشناسی با ورود سامانه ناپایدار جوی به اصفهان
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • صدور دو هشدار نارنجی و زرد با ورود سامانه همرفتی و ناپایدار در اصفهان
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند