Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:58:03 GMT

واکنش فدراسیون کشتی به دست فروشی قهرمان جهان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۰۲۳

واکنش فدراسیون کشتی به دست فروشی قهرمان جهان

پس از انتشار فیلم دستفروشی محسن مدهنی، قهرمانی کشتی نوجوانان جهان در اندیمشک، فدراسیون کشتی از پیگیری این موضوع خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن مدهنی قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۱۷ با انتشار فیلمی از دست فروشی خود در شهر اندیمشک به علت بیکاری و اجبار خبر داد و گفت: ماموران شهرداری مانع این کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی گیر فنی و با آتیه خوزستانی که ۲ سال پیش پرچم ایران را در رقابت های جهانی یونان به اهتزاز درآورد و حالا با بی تفاوتی مسئولان ورزش مجبور به رها کردن کشتی و دست فروشی در اندیمشک شده است.

کشتی های فنی مدهنی در رقابت های جهانی سال ۲۰۱۷ مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته بود.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار کرد: ما هم از طریق فضای مجازی در جریان این موضوع قرار گرفتیم و در حال پیگیری آن هستیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دستفروشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند.

علی اکبری در خصوص انگیزه این کار خود به خبرنگاران گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک های ما برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.

به گزارش ایرنا، کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلوگرم در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی «الیاس علی اکبری» است.

 تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!