Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: مشاغل مجاز به فعالیت در ایام کرونا، اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.

بهروز مهدوی در جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا، مبنی بر اینکه تنها گروه شغلی یک مجاز به فعالیت در ایام اجرای محدودیت‌های کرونایی است، گفت: مشاغل گروه شغلی یک تنها در صورتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با مشاغلی که مجاز به فعالیت هستند ولی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، قطعا برخورد خواهد شد و محل مربوطه پلمب می‌شود.

وی تاکید کرد: ستاد کرونای شهرستان نظارت مستمر و روزانه بر اجرای دقیق محدودیت‌ها و رفع ایرادات احتمالی دارد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، جلسه ستاد کرونای شهرستان تبریز، به ریاست فرماندار تبریز و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا محدودیت کرونایی شهر تبریز پروتکل بهداشتی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین

قاضی تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص، از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد. 

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • ۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد
  • فعالیت عادی بازار تبریز