Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این اداره، رسیدگی به دعاوی و اختلافات کارگری و کارفرمایی، صیانت از نیروی انسانی شاغل در بنگاه‌ها و حل و فصل مشکلات مابین این دو گروه است.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت استان از نظر کرونا به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری از هیات‌های تشخیص و حل اختلاف استان درخواست کردیم فعالیت خود را در شهرهای مناطق قرمز به مدت دو هفته متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی گفت: به پرونده‌هایی که در این مدت متوقف شده‌اند بعد از اتمام مدت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در وقت فوق العاده رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از پایان این مدت، تمدید این دوره تابع سیاست‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این مراجع، گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیات تشخیص در مقایسه با چهار ماه اول سال جاری از ۳۸ روز به ۲۳ روز کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیات حل اختلاف استان از ۶۵ روز به ۳۶ روز در چهارماه دوم سال رسید.

گروسی عنوان کرد: رسیدگی سریع به پرونده‌ها و جلوگیری از تضییع حقوق کارگران و کارفرمایان از سیاست‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که با تاکید بر حل ‌و فصل دعاوی به شکل سازشی پیگیری و اجرا می‌شود.

برچسب‌ها کارفرما کارگر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کارگر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارفرما کارگر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول