Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: مردم تا پایان اجرای طرح مدیریت جامع کرونا به همکاری خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» صبح امروز دوشنبه ۳ آذر ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به شروع محدودیت های جدید کرونایی در استان، میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی را در روزهای نخست اجرای طرح سراسری اعمال محدودیتها رضایت بخش ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بازدید شبانه ای که از سطح شهر داشته ام شاهد همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان در اجرای طرح بودیم و انشاءالله این همکاری و همراهی تا تغییر شرایط کرونایی در استان ادامه پیدا کند.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اینجا لازم می دانم از مردم، اصناف و بازاریان و همه عوامل درگیر در کار ستاد استانی کرونا به دلیل توجه به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی تقدیر و تشکر نمایم. 

 

وی بیان کرد: امروز همه امکانات و تجهیزات با پشتیبانی نیروهای اجرایی، سازمان ها و نهادها، همکاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان و ... بکار گرفته ایم و در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح استان هستیم.

 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که در این طرح محدودیت های وسیعی اعمال شده است گفت: ضمانت اجرای موفقیت آمیز طرح همکاری خوب مردم است و انتظار داریم در جهت سلامت خود مردم شاهد این همراهی باشیم.
 

سلیمانی‌دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تاکید بر استقلال مدیران در حوزه کاری و امور مربوطه گفت: دستگاه های اجرایی بایست شان و استقلال خود در امور را حفظ کنند.

 

وی با تاکید بر این مهم که کار اجرا نبایست موکول به کار قانونگذار شود، گفت: نقش و اهمیت کار اجرا و قانونگذار در جایگاه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است اما کارها و امور مردم نبایست در این رفت و آمدها سرگردان بماند.

 

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر لازم اجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: این که نمی شود مصوبه ای در این ستاد اتفاق بیافتد و مدیر مربوطه بجای اجرا، تفسیر خود از آن مصوبه را داشته باشد و در انجام آن اهمال کاری کند!

 

وی افزود: تمرد از اجرای مصوبات پیگرد قانونی دارد و حق شکایت برای واحدهای تولیدی خسارت دیده نیز محفوظ است.

 

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به شرایط سخت کرونایی خواستار منع رفت و آمدها و گردهمایی های دستگاه های اجرایی شد و گفت: گاهی اوقات در این شرایط خطرناک کرونایی شاهد لشکر کشی یک دستگاه اجرایی با انبوه مدیران و کارکنان به شهرستان ها هستیم و این خود به تشدید وضعیت کرونایی دامن می زند و همینجا برای چندمین بار اعلام می کنم که این برنامه ها ممنوع هستند و هیچ مدیری حق ندارند به هر بهانه‌ ای اسباب شیوع بیشتر کرونا در استان را فراهم سازد!

 

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع پیش رو اتخاذ گردید.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا ویروس کرونا کرونا سلیمانی دشتکی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول