Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در طی تماس با وزیر جهاد کشاورزی، وی انتصاب کریم مهری به عنوان سمت مدیرعامل کشت و صنعت مغان را تکذیب کرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته شده و تماس با وزیر جهاد کشاورزی انتصاب کریم مهری به عنوان سمت مدیرعامل کشت و صنعت مغان تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بر این است تا انتخاب مدیر عامل جدید با مشورت با نمایندگان استان در مجلس، مسئولان ارشد استانی و نیز وزارت جهاد کشاورزی در طی برگزاری جلسات مزبور انجام شود و هر گونه انتصاب در خفایا و پنهانی و بدون اعلام نظر مسئولین استانی باطل خواهد بود.

 رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به تلاش دستگاه قضائی مبنی بر بازگردانی کشت و صنعت مغان به استان گفت: به هیچ عنوان ورود مدیران غیربومی و ناکارآمد را به مجموعه قبول نخواهیم کرد و باید انتخاب مدیرعامل جدید با انتخاب اینجانبان و بررسی و کارشناسی‌های انجام شده باشد تا فردی که دارای اهلیت و کاردان و متخصص است به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

حکم ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان تایید شدکاشان| ایجاد زیرساخت در کشت و صنعت مغان سرعت بخشیده شودمقاله|حل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوای شهرها ‌با راهبرد توسعه شرکت های کشت و صنعت

موسوی اظهار کرد: کشت و صنعت مغان به عنوان یک مجموعه بسیار ارزشمند و مهم برای استان محسوب می‌شود که نباید در صیانت از این مجموعه کوتاهی کرد بلکه به عنوان یک ظرفیت مهم و اساسی باید نهایت سعی و تلاش خود را برای نگهداری از این مجموعه به‌کارگیریم.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت

وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش ازیک سال از آغاز "طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت" نمی‌گذرد که وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی و هماهنگ کننده، در اولین سال اجرای این طرح بزرگ راهبردی، همه زیرساخت‌های لازم از جمله نهال متناسب با اقلیم و پهنه‌های مورد مطالعه برای کاشت در سراسر کشور را فراهم ساخته است.

وی گفت: استقبال بی‌نظیر مردم و سازمان‌های مردم نهاد، پایبندی به مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی، مشارکت فعال نهاد‌ها ‌و دستگاه‌های اجرایی و نظامی، تاکیدات اثر‌بخش مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رییس‌ جمهورحضرت آیت ا.. رئیسی در کنار بسترهای لازم در تولید انبوه نهال؛ افق روشنی از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مدت چهار سال را پیش چشم فعالان و علاقمندان محیط‌زیست گشوده است.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بازگشت به چرخه تولید نهالستان‌های راکد و به‌کارگیری ظرفیت کامل تولید نهال در واحد‌های نیمه فعال، اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان و تبدیل خانه‌های روستایی به مزرعه کشت نهال؛ نهضت تولید نهال در کشور را با بیش از250 میلیون اصله به وجود آورده و استان سمنان با توجه به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تعهد آن در چهار سال ده میلیون بوده که سالی 2/5میلیون که در سال اول بیش از سه میلیون نهال تولید و با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی آن را در زمستان گذشته غرس کردند.

نیکبخت گفت: وزارت جهادکشاورزی همه امکانات خود را برای اجرای این طرح به کار بسته تا ضمن توسعه فضای سبز کشور از دیگر مواهب آن در جلوگیری از فرسایش خاک، احیای جنگل، ترمیم سفره آب زیرزمینی، پالایش هوا، زراعت چوب و دیگر آثار زیست محیطی و اجتماعی طرح در اقلیم خشک و نیمه خشک ایران بهره‌برداری کند.

در این بازدید سیدحسن میرعماد مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مهندس محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان  و جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان،  وزیر جهاد کشاورزی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت