Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:23:41 GMT

هرمزی: با احترام به ملوانی‌ها، گلمان سالم بود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۳۹۵

تیم قشقایی شیراز موفق شد در اولین دیدار امسال لیگ یک برابر ملوان در انزلی به پیروزی دست یابد.

به گزارش ورزش سه، داریوش هرمزی سرمربی قشقایی شیراز که در این فصل هدایت این تیم محبوب استان فارس را بر عهده دارد، درباره نخستین بازی و نخستین برد تیمش گفت: بازی سختی بود و به نوعی تقابل شمال و جنوب به حساب می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ما رفتار دفاعی داشتیم و استراتژی ما کنترل بازی و ضدحمله بود که از همین طریق به گل رسیدیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. این برد را به ایل بزرگ قشقایی تقدیم می‌کنم و خوشحالیم که لبخندی را بر لبانشان آوردیم.

 

وی در مورد اعتراض ملوانی ها درباره گل‌ این قشقایی نیز گفت: به هیچ وجه خطایی رخ نداد، داور نزدیک صحنه بود و ایشان از داوران بزرگ فوتبال ایران است. نباید داور را تحت فشار بگذاریم و قطعا تصمیم ایشان درست بوده و بهتر است که کارشناسان درباره این صحنه نظر بدهند.

 

داریوش هرمزی پس از اینکه موفق شد فصل قبل با استقلال ملاثانی به لیگ یک صعود کند از این تیم جدا شد و به قشقایی شیراز پیوست تا هدایت این تیم را عهده‌دار شود. او که سابقه مربی‌گری در تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی، فولادنوین، ملی حفاری اهواز، سردار بوکان را در کارنامه دارد و سابقه قهرمانی زیادی در فوتبال پایه نیز دارد.

 

قشقایی شیراز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قشقایی شیراز دسته یک قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خود را برای دیدار بعدی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و جدال مقابل شمس آذر آماده می‌کنند. آبی پوشان که تاکنون توانسته‌اند صدر جدول رده بندی را حفظ کنند، در روزهای اخیر با برخی حواشی و شایعات روبرو شده‌اند.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل تنش و درگیری، توسط جواد نکونام کنار گذاشته شده است. پس از غیبت رافائل سیلوا در تصویر دسته جمعی بازیکنان استقلال که به مناسبت ۲۰۰مین بازی روزبه چشمی برای آبی‌ها گرفته شده بود، این شایعه مطرح گردید که به دلیل درگیری ایجاد شده توسط سیلوا در رختکن تیم و پس از دیدار برابر آلومینیوم، او توسط نکونام از حضور در تمرینات منع شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته و یکی از اعضای کادر فنی استقلال در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که رافائل سیلوا دچار آسیب دیدگی شده و حتی حضور او برای دیدار مقابل شمس آذر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی در حال انجام کارهای درمانی است تا بتواند به بازی بعدی آبی‌ها برسد.

مصدومیت سیلوا به پیش از دیدار برابر آلومینیوم برمیگردد و این بازیکن به همین دلیل نتوانست در بازی برابر تیم اراکی به میدان برود و این شایعه مطرح گردید که تنش های ایجاد شده توسط مدافع برزیلی باعث شده از تیم کنار گذاشته شود که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی و ادامه رقابت برای کسب قهرمانی است تلاش می‌کند روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را سپری کند و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم به نوعی از تعامل با مدیریت باشگاه خبر داده بود اما باز هم یک شایعه دیگر پیرامون آبی‌ها مطرح گردید که توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد

دیگر خبرها

  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود