Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی ارتش مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که مانور مشترک شش کشور با نام «سیف العرب» با مشارکت عربستان، امارات، اردن، بحرین و سودان روز یکشنبه (دیروز) در مصر آغاز شد.   در این بیانیه آمده است که این مانور تا روز پنج‌شنبه ادامه دارد و هدف از آن بالا بردن سطح آمادگی نیروها و هماهنگی بین نیروهای دریایی، هوایی و زمینی و تقویت روابط نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع» مانور مذکور در پایگاه نظامی محمد نجیب و مناطق ویژه تمرینات هوایی و دریایی در منطقه شمالی نظامی (مصر) در حال برگزاری است.   جولای ۲۰۱۷ مصر پایگاهی را به نام «محمد نجیب» رئیس‌جمهور پیشین این کشور افتتاح کرد که گفته می‌شود بزرگ‌ترین پایگاه زمینی در غرب آسیا و آفریقاست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی ارتش مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند

خبرنگاران به نقل از رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن گزارش دادند او در اظهاراتی مدعی شده که کشور‌های عربی از جمله عربستان سعودی آمادگی دارند رژیم صهیونیستی را به طور کامل به رسمیت بشناسند.

به گزارش فارس، شبکه سی‌ان‌ان به نقل از خبرنگاران حاضر در مراسم جمع‌آوری کمک مالی با حضور رئیس‌جمهور آمریکا که روز پنجشنبه برگزار شد، گزارش داد جو بایدن در اظهاراتی که ضبط نمی‌شد، ادعا کرد که عربستان سعودی و سایر کشور‌های عربی «آماده به رسمیت شناختن کامل اسرائیل» هستند.

به گزارش خبرنگاران حاضر در اتاق، بایدن گفت: «فعلاً وارد جزئیات نمی‌شوم. اما ببینید من با سعودی‌ها و با همه کشور‌های عربی دیگر از جمله مصر، اردن و قطر کار کرده‌ام؛ آن‌ها آماده هستند اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند، برای اولین بار اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند».

این مراسم که باراک اوباما و بیل کلینتون روسای‌جمهور دموکرات پیشین ایالات متحده هم در آن حضور داشتند را معترضان به حمایت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان در غزه دستکم چهار بار قطع کردند و خواستار آتش‌بس فوری شدند.

بایدن در ادامه این اظهارات گفت که «اما باید یک طرح پساغزه (برای اسرائیل) و راهی به سوی راه‌حل دو کشوری وجود داشته باشد. نیاز نیست امروز رخ دهد، اما باید پیشرفت وجود داشته باشد و فکر می‌کنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم».

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • بایدن: کشور‌های عربی آماده هستند اسرائیل را به رسمیت بشناسند
  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم
  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • چین: رزمایش مشترک ما با روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد