Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کلانشهر اراک گفت: کمک هزینه ۵۶۷ میلیون تومانی به بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی زیان دیده از ویروس کرونا پرداخت می‌شود.

محمدکریم شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که برای بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی که از شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای حمل و نقل عمومی به خصوص ناوگان اتوبوسرانی پیش آمده، شهرداری اراک با مصوبه شورای اسلامی شهر اقدام به پرداخت کمک هزینه به آنها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ۱۳۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از کمک هزینه ۵۶۷ میلیون تومانی برخوردار خواهند شد.

شهردار اراک تاکید کرد: باید بپذیریم که در ماه‌های اخیر شرایط دشواری بر اقتصاد دنیا حاکم شد و ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود، به همین خاطر بعضی از اصناف صدمات اقتصادی ملموس‌تری دیدند که بهره‌برداران ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از همان دسته متضرران اقتصادی ناشی از رکود کاری به شمار می‌آیند که وظیفه داریم نسبت به تأمین بخشی از خسارت‌های این قشر مساعدت کنیم.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار پرداخت کمک هزینه به بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی زیان دیده ناشی از شرایط کرونا انجام می‌شود.

کد خبر 457116

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر کلانشهر اراک اتوبوس کرونا ویروس کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره برداران بخش خصوصی کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • ۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی