Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: نیروهای مسلح پرتوان ما و از جمله بسیج مستظعفین با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به این شرح است:

بی شک پنجم آذر ماه 1358 نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان و آغاز ظهور تفکری نو و قدرتمند و برگرفته از ایمان و اخلاص بوده و به راستی بیانگر قدرت درایت، هوشیاری و ژرفنگری  امام خمینی(ره) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقدرت نیروهای مسلح پرتوان ما و از جمله بسیج مستظعفین  است  که کشتی بزرگ انقلاب اسلامی در این دریای پرتلاطم فتنه و دشمنی در برابر طوفان های  سهمگین مقاومت کرده و هر بار با غلبه بر هر طوفان قوی تر از قبل و با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

حضور لشکریان مخلص خدا  در جبهه های مختلف بدون محدودیت زمانی و مکانی در نسل های مختلف بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی، نه تنها در جغرافیای ایران اسلامی، بلکه در گستره جبهه مقاومت و در برابر نظام ظلم و ستم می باشد.

اصل ولایت پذیری و اطلاعت   تمام قد از فرامین ولی فقیه، چراغ راه  بسیجیان پر افتخار ایران اسلامی گردیده که همواره در طول عمر با برکت انقلاب، گوش جان به بیانات ولی امر خود داشته و مخلصانه در جبهه های گوناگون خدمت  ، چه مسلح در برابر دشمن متجاوز و چه با مساوات و همدلی در کمک به هموطنان آسیب دیده پیش قدم می شوند و ان شاء اللّه این مسیر تا تمدن سازی اسلامی و تا ظهور حضرت مهدی(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)  بدون توقف و درنگ ادامه خواهد داشت   .

اینجانب ضمن  تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در جبهه های گوناگون انقلاب اسلامی و تأ کید بر لزوم گسترش فرهنگ ناب بسیجی در تمام عرصه ها و زمینه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای برون رفت از تمام مشکلات؛توفیقات روزافزون آن شجره طیبه را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر {عجل اللّه تعالی فرجه الشریف}  و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام                                                                          

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته بسیج انقلاب اسلامی کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد