Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:18:47 GMT

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۴۸۶۷

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

فرزین پورمحبی


امسال المپیک برگزار نشد اما کرم رقابت بشریت با برگزاری مسابقاتی مهیج‌تر از المپیک آرام شد! فرقش با المپیک هم این بود که به‌جای مبارزه با همدیگر این‌بار باید با حریفی به نام کووید ۱۹ دست به یقه می‌شدند و به اصطلاح #کرونا- را-باید-شکست- می‌دادند! اصولا طبع آدمیزاد جوری است که اگر هر چهار سال ثابت نکند چه کسی «قوی‌ترین»، «سریع‌ترین» و «بالاترین» است، از غصه سیستم ایمنی بدنش ضعیف می‌شود و کرونا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب این‌که نتایج کشور عزیزمان طی این مسابقات در هر سه گزینه بالا به شرح زیر، بسیار درخشان‌تر از نتایج المپیک بود. 

سریع‌ترین:

در این مسابقات، کشوری که می‌توانست سریع‌ترین کیت تشخیص کرونا را ارائه دهد، برنده بی‌چون و چرای این رقابت‌های نفس‌گیر می‌شد. خوشبختانه در این رشته متخصصان متعهد ما به شکل غافلگیرانه‌ای و با جایگزینی فناوری «در قابلمه» به‌جای «کیت تشخیص» وارد عرصه رقابت‌ها شدند و سریع‌ترین ویروس‌یاب از راه دور را ارائه کردند؛ ویروس‌یابی که زیر ۱۰ ثانیه ویروس را کشف و خنثی می‌کرد و در نتیجه روی «بولت» و هر چه قهرمان دو سرعت المپیک را کم می‌کرد! بله ما باز هم فعل خواستن را صرف کردیم و توانستیم با اختلاف فاحشی پیروز میدان شویم.  

بالاترین:  

در این مسابقات کشوری که می‌توانست بالاترین آمار بهبودیافتگان و یا بالاترین آمار عدم ابتلا به کرونا را انتشار دهد پیروز میدان می‌شد که خوشبختانه باز هم به مدد آمار دقیق مسئولین، کشور ما توانست بالاتر از کشورهای پیشرفته خصوصا آمریکا در این مورد هم سنگ تمام بگذارد و مقام شایسته‌ای را کسب کند! 

قوی‌ترین:

اما مهم‌ترین مسابقات این دوره از رقابت‌ها کشف واکسن و یا داروی ضدکرونا بود که باز هم کشور ما در این زمینه با تولید داروهایی که نام علمی‌شان چندان مودبانه نبود حرف اول و آخر را زد؛ داروهایی با نام ژنریک: ادرار شتر، روغن بنفشه، نیش زنبور، عنبرنسارا و... که البته سیرت‌شان بهتر از صورت‌شان بود! اما چیزی که داروهای موثر ما را نسبت به کشفیات سایر کشورها متمایز می‌کرد این بود که داروهای فوق در ابتدا روی انسان تست شدند و بعد از موفقیت، روی حیوان آزمایش شدند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طنز روز سریع ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال

تیم کانوی ۲ نفره مردان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

مجللی و اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک