Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:43:20 GMT

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در طرح سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۰۰۲

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در طرح سردار سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح "شهید سلیمانی" که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به ابلاغ طرح "شهید سلیمانی" از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور، اظهار کرد: این طرح در استان اصفهان از اول آذر تا ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و … به نیازمندان اهدا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، با بیان اینکه سهمیه استان در تأمین اقلام ذکر شده ۱۵ هزار بسته است، تصریح کرد: قرار است هزینه این بسته‌ها که هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل ۴۹ بقعه است، تأمین شود.

وی افزود: استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تأمین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ بقعه سطح یک و ۳۶ بقعه سطح دو در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: باید توجه داشت که استان اصفهان پس از تهران دومین استان دارای امامزادگان سطح یک و دو در کشور است.

وی همچنین به اجرای طرح قربانی کردن در این طرح اشاره کرد و گفت: قرار است با مشارکت خیران این طرح اجرایی شود چرا که در حال حاضر افرادی هستند که مدت‌ها قدرت خرید گوشت را نداشته و باید برای آنها این ماده غذایی تأمین شود.

کد خبر 457137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام بلک مشارکت خیران بسته معیشتی امامزادگان ایتام و نیازمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه