Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس، از راه‌اندازی قرارگاه جهادی مدیریت سیل در کشور به عنوان اولین برنامه این فراکسیون یاد کرد که در جهت پیشگیری از خطرات ناشی از وقوع سیل در شهرهایی که هر سال با این معضل مواجه می‌شوند، صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، اقبال شاکری در بیان هدف از تشکیل فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت در مجلس شورای اسلامی که ریاست آن را برعهده دارد، گفت: یکی از موضوعاتی که در کشور در حال پیگیری آن هستیم حرکتی جهادگونه برای رفع مشکلات مردم به ویژه در جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که برخی از این پروژه‌ها سال‌ها است که ناتمام باقی مانده‌اند.

 

تکمیل پروژه‌های عمرانی ناتمام در کشور مهمترین هدف فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این مشکل باعث شد که این فراکسیون در مجلس تشکیل شده و قرار شد با مشارکت مدیران، متخصصان و خبرگان این حوزه یک حرکت جهادگونه برای رفع مشکل بلاتکلیفی تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی در کشور ایجاد کنیم.

 

وی تصریح کرد: قرار است در این فراکسیون مفهوم جهادسازندگی را که با یک نیت خالص و با هدف رفع مشکلات مردم به ویژه برای محرومیت‌زدایی در کشور صورت بگیرد در قالب اقدامات اجرایی جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی عملیاتی کنیم و به جاهایی که اجرای این پروژه‌ها در آنها با مشکل مواجه شده است، ورود کنیم.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: راه‌اندازی قرارگاه جهادی مدیریت سیل در کشور از جمله اقداماتی بود که در این راستا انجام شده و ماه گذشته به ثبت رسید و قرار است از تخصص نیروهای فعال در این قرارگاه جهت پیشگیری از خطرات ناشی از وقوع سیل برای شهرهایی که هر سال با این مشکل مواجه می‌شوند، بهره‌مند شویم.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: نیروهای فعال در قرارگاه جهادی مدیریت سیل از اساتید دانشگاه، مدیران بخش دولتی و خصوصی هستند که به صورت داوطلبانه با این مجموعه همکاری می‌کنند.

 

برگزاری اولین نشست فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت بعد از اتمام دو هفته قرنطینه تهران

 

رییس  فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اولین نشست فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس بعد از اتمام دو هفته قرنطینه در تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس مجلس شورای اسلامی پروژه های عمرانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان