Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز دوشنبه ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند این خیر و نیکوکار، افزود: بخشی از کمک این خیر، برای تهیه بسته‌های معیشتی و بخش دیگر در راستای اجرای طرح نذر آب سه در استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این خیر قزوینی ۱۰ تن ماکارونی به مقدار ۱۵ هزار بسته و یک صد بسته لوازم التحریر در راستای تهیه بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان استان به جمعیت هلال احمر اهدا کرده است، افزود: با توجه به تهعد خیران و جمعیت هلال احمر استان در راستای تامین تجهیزات آبرسانی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح نذر آب سه و همچنین اجرای بخش اول این پروژه محرومیت زدایی، این خیر قزوینی، یک هزار متر لوله به هلال احمر استان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آصفی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز افراد خیر و هم استانی‌های نوعدوست، کمک‌های قابل توجهی به جمعیت هلال احمر استان قزوین داشته اند، عنوان کرد: وجه اشتراک میان هلال احمر و مردم خیر، انسان دوستی و بشر دوستی است و هلال احمر استان نیز با خیران که نوع دوستی و بشر دوستی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، همیشه ارتباط خوبی داشته و دارد و در واقع حلقه وصلی بین توانگران و نیازمندان است.

وی ادامه داد: وظیفه هلال احمر، صیانت از امانت‌های خیران و واقفانی است که برای رضای خدا و کمک به مردم با هلال احمر همکاری می‌کنند و در واقع با حضور خیران است که اتفاقات خوبی در جهت خدمت به مردم رخ داده می‌دهد و ما امیدواریم حلقه واسط خوبی بین دل‌های پاک خیران و نیازمندان باشیم.  

آصفی افزود: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند، خیران، هلال احمر استان را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان خود، هلال احمر را در تامین بسته‌های غذایی مورد نیاز بیماران و نیازمندان یاری کرده‌اند که این جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه، هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، عنوان کرد: از مردم بسیار خوب و نوع‌دوست استان که همیشه پیشگام در خط مهروزی‌ بوده و بارها نیز آن را ثابت کرده‌اند می‌خواهیم تا کمک‌های خود را در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی از طریق جمعیت هلال احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان استان قزوین محرومیت سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

وی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقا دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بورکراسی‌های غیر ضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بورکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

کد خبر 6087170

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران