Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲ تهران، توجه بیشتر به توسعه حمل و نقل عمومی را از اولویت‌های این منطقه تهران برشمرد و گفت: مجموعه اقداماتی که در حوزه مترو انجام شده است باید استمرار پیدا کند، به ویژه آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ و افتتاح ایستگاه‌هایی که در دستور کار است و می‌تواند تاثیر مثبتی در حمل و نقل عمومی و رضایتمندی شهروندان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خط ۱۰ مترو در منطقه ۲۲ گفت: در دو نقطه از منطقه ۲۲ یعنی در جنوب میدان دریاچه و بخشی از میدان اتریش دو قطعه زمین مورد نیاز در اختیار مترو گذاشته شده و کارگاه‌های مترو شکل گرفته است. دستگاه TBM به این نقاط آورده شده و در حال انجام مقدمات برای آغاز عملیات اجرایی از جنوب میدان دریاچه به سمت منطقه ۵ است.

نوذرپور با بیان اینکه کار اجرایی به معنی شروع عملیات دستگاه TBM از اسفند ماه انجام خواهد شد، افزود: منابع مالی مورد نیاز از طریق در اختیار گذاشتن زمین و عوارض بخشی از مجموعه‌ها مانند مجتمع ایستگاهی وردآورد و برخی از اراضی دیگری که امکان بارگذاری داشت در اختیار مترو قرار داده شده و مترو در حال حاضر آمادگی کامل را برای آغاز عملیات اجرایی دارد.

خط ۱۰ متروی تهران با ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه از تهران‌پارس آغاز و تا وردآورد ادامه دارد و مناطق یک تا ۵ و ۲۲ را پوشش می‌دهد.

کد خبر 567251 برچسب‌ها مترو خط ۱۰ منطقه ۲۲ شهرداری تهران مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مترو خط ۱۰ منطقه ۲۲ شهرداری تهران مترو تهران منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۷۸ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۱ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد)، دو ایستگاه شهرداری‌های مناطق ۱۱ و ۱۵ در وضعت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و دو ایستگاه پارک سلامت منطقه ۱۷ و فرمانداری شهرری منطقه ۲۰ در وضع ناسالم برای همه (قرمز) قرار دارند.

همچنین در ۶ ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳، شهرداری منطقه ۲، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴، ژئوفیزیک در منطقه ۶ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ وضع پاک (سبز) ثبت شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه پارک سلامت در منطقه ۱۷ با ثبت عدد شاخص ۱۵۷ و وضع ناسالم برای همه (قرمز)، آلوده‌ترین نقطه و ایستگاه شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۲۱ و قرار گرفتن در وضع پاک، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

در تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز قابل قبول ثبت شده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را گذرانده بودند.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند