Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بابک پاکدل ، مدیر کل انتقال خون گیلان امروز گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش اهدای خون با شعار «هر اهدایای خون یک ایثار است» در پایگاه‌های انتقال خون گیلان برگزار شد.

او افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا و اعلام نیاز به گروه‌های خونی مختلف، شاهد حضور نیرو‌های همیشه در صحنه سپاه قدس استان بودیم و امروز هم بسیجیان اداره‌ها با اجرای رزمایش " اهدای خون " در این امر خداپسندانه شرکت و خون خود را اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه نیاز خونی استان تا حدی برطرف شده است،  گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات اعلام کردند تا پایان سال به صورت مستمر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کرده و خون اهدا کنند.

سرهنگ حسینی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان هم گفت: ۵۰ نفر از کارکنان اداره‌ها در این پویش مشارکت کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون اخبار سلامت انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر