Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان ورزش بسیج در برنامه «یه روز تازه» حمایت‌های این مجموعه بسیجی از ورزشکاران و افراد مستعد را تبیین کرد.

خبرگزاری میزان - سایت شبکه پنج سیما، سردار کاظم یزدانی رییس سازمان ورزش بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مهمان برنامه «یه روز تازه» بود، اظهار داشت: ورزش بسیج دو بخش دارد، یک بخش حرفه‌ای و یک بخش هم بسیج ورزشکاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان ورزش بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: بخش حرفه‌ای شامل باشگاه‌ها و مسابقات حرفه‌ای است و در بخش بسیج ورزشکاران، فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی، تجلیل از جامعه ورزشی کشور و دیگر برنامه‌های مختلف انجام می‌شود.

یزدانی اظهار کرد: در یک مقطع در قالب برنامه ۵ ساله و با حمایت‌های سردار نقدی، متولی پایگاه‌های استعدادیابی بودیم که پایه موفقیت‌های بین المللی است. در آن مقطع، ۳۲۰ پایگاه برای ۹ رشته راه اندازی شد، ۱۷ هزار نوجوان مستعد را شناسایی کردیم که الان بعضا عضو تیم‌های ملی هستند. سپاه و بسیج روی رشته‌های رزمی سرمایه‌گذاری کرده است البته پینت بال هم داریم که آموزش آن در این مقطع از نظر اقتصادی هم به صرفه است.

او با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج برای توجه ویژه به ورزش همگانی، تصریح کرد: ورزش همگانی جزو رشته‌های اصلی ماست و در این زمینه ارتباط‌های لازم را با فدراسیون‌های مرتبط با آن داریم. برنامه‌های کوهپیمایی، پیاده روی و... در این بخش داشتیم و بعد کرونا توجه بیشتری به آن‌ها خواهد شد. مسابقاتی هم در فضای مجازی مخصوص این بخش طراحی کرده‌ایم.

یزدانی تاکید کرد: تمام پایگاه‌های بسیج در تهران، محل مراجعه افراد است که می‌توانند جهت حضور در کلاس‌ها و برنامه‌های همگانی، اعلام آمادگی کنند.

بیشتر بخوانید: میرجلیلی: ظرفیت بسیج در خدمت ورزش همگانی قرار می‌گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ورزش بسیج سپاه سردار کاظم یزدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ورزش بسیج سپاه سازمان ورزش بسیج سپاه رییس سازمان ورزش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه