Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:30:17 GMT

بسیج الگوی تلاش صادقانه برای محرومیت زدایی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۳۶۱

بسیج الگوی تلاش صادقانه برای محرومیت زدایی است

یاری با بیان اینکه بسیج الگوی تلاش صادقانه برای محرومیت زدایی است، گفت: تلاش های نیروهای بسیجی و جهادی در راستای محرومیت ‌زدایی، مردم داری و مردم یاری قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « کرم یاری» امروز در دیدار با مسئول بسیج سازندگی استان لرستان، اظهار داشت: بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون منشاء خیر برای ملت بوده و در محرومیت زدایی و خدمات عمومی برای مردم نقش پر رنگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی استان لرستان افزود: امروز در حوزه محرومیت زدایی، شاهد اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم کشورمان هستیم.

 

وی تصریح کرد: این گروه های بسیجی و جهادی با حضور در مناطق و روستاهای محروم، به تعمیر و بهسازی خانه های فرسوده کمک می کنند و در قبال این خدماتشان، هیچ پولی دریافت نمی کنند.

 

یاری با بیان اینکه تلاش های نیروهای بسیجی و جهادی در راستای محرومیت ‌زدایی، مردم داری و مردم یاری قابل تقدیر است، افزود: بسیج در راستای  خدمت به مدد جویان بهزیستی هم خدمات قابل توجهی داشته است.

 

وی در ادامه با بیان عملکرد اداره کل بهزیستی استان لرستان و مشخص نمودن چارچوب عملکردی این اداره از سازمان بسیج سازندگی درخواست  کرد، در مواقع بحرانی به کمک این اداره کل آمده و نگذارند ماموریت های سازمان بر روی زمین بماند.

 

مدیرکل بهزیستی استان لرستان ادامه داد: این اداره درسه مأموریت پیشگیری، توانمندسازی و امور اجتماعی به مردم شریف استان لرستان خدمات ارایه می کند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمت به مردم محرومیت زدایی بسیج محرومیت زدایی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته