Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@05:08:55 GMT

سه شرکت جدید در راه فرابورس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۵۲۱

سه شرکت جدید در راه فرابورس

طبق پیگیری‌های صورت‌گرفته از فرابورس ایران، 3 شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه ‏اولیه قرار دارند. ناطقان:  طبق پیگیری‌های صورت‌گرفته از فرابورس ایران، 3 شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، چوب خزر کاسپین و سپیدار سیستم در نوبت عرضه ‏اولیه قرار دارند.





طبق اعلام فرابورس با توجه به اینکه زمان ارائه گزارش‌های شش‌ماهه حسابرسی‌شده نزدیک است این شرکت‌ها باید گزارش‌های ‏لازم را منتشر کنند و امیدنامه خود را بر اساس گزارش‌های شش‌ماهه تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عرضه اولیه این شرکت‌ها منوط به تکمیل این گزارش‌هاست از این رو زمان دقیق عرضه اولیه سهام آن‌ها مشخص نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از ریزش‌های شدید شاخص بورس از نیمه مرداد تا کنون درعمل عرضه اولیه شرکتها غیر از شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت متوقف شد.
منبع: فارس برچسب ها: بورس ، فرابورس ، ناطقان ، مدیریت ، سرمایه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بورس فرابورس ناطقان مدیریت سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده سرخابی‌ها آغاز شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام فرابورس؛ مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.   قرار است در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.   همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد