Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر افزود: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

وی افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها  غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد