Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام گزارش اقدامات و نظارت بر محدودیت‌های کرونایی طی دو روز اول در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، ۱۵ خودرو جریمه شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بنا به اعلام علی مصطفوی رییس شورای اطلاع‌رسانی استان، طی این دو روز اقدامات و نظارت جدی بر محدودیت های کرونایی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در اشنویه، مقرر شد از طریق شبکه بهداشت جریمه ۱۰ میلیونی به مساجدی که نماز جمعه برگزار می‌شود ابلاغ شود و در شهرستان پیرانشهر، ۷ واحد صنفی (مشاغل ۳ و ۴) در سطح شهر توسط گشت های مشترک پلمب شدند.

وی افزود: در شهرستان خوی و در تشدید بازرسی از سطح شهر از صنوف گروه یک، ۱۵ واحد متخلف پلمب شدند.

مصطفوی اظهارکرد: در شهرستان سلماس نیز بعد از بازدید شبانه از اماکن مختلف،  ۲ قنادی و یک مورد لوسترفروشی در سطح شهر پلمب شدند.

مصطفوی گفت: در شهر شوط نیز، ۸ واحد صنفی متخلف بدلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا پلمب و ۳ فقره جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای خودروهایی بی‌تفاوت به مصوبات ستاد کرونا در محل ایست و بازرسی شهر مرگنلر صادر شد.

وی ادامه داد: در شهرستان مهاباد نیز ۱۲ مورد جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای خودروهایی که محدودیت ها را رعایت نکرده بودند، صادر و از ورود ۸۵۰ دستگاه خودرو به شهر مهاباد جلوگیری شد ضمن اینکه ۴ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب آذربایجان غربی کرونا محدودیت ها کرونایی واحدهای صنفی متخلف محدودیت های شدید کرونایی شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی پلمب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیراجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی را یکی از اقدامات ارزنده‌ای برشمرد که در این مدت صورت گرفته است و در توضیح گفت: در واحدهای کاریابی مرسوم است یک مبلغ گزاف برای ثبت نام فرد جویای کار دریافت کرده و هنگام معرفی به شغل یک دوم حقوق ماه نخست را از کارفرما دریافت می‌کنند ولی در خانه کارگر به هیچ عنوان چنین شرایطی لحاظ نشده است.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ نفر جویای کار را به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی کردیم که منجر به اشتغال‌ شد، ادامه داد: خوشبختانه در صنایع و کارگاه‌‌های استان شرایط برای جذب نیروی کار وجود دارد بنابراین چنانچه از اعضای خانه کارگر کسی بیکار باشد می‌تواند به این مجموعه مراجعه کند تا بستر برای اشتغال‌شان فراهم شود.

وی ضمن ابراز تاسف از بروز و ظهور برخی از مشاغل کاذب از جمله پیک‌موتوری، زباله‌گردی و ... گفت: به همین دلیل برخی از افراد جویای کار به جای اینکه دنبال شغل آبرومند و کسب مهارت باشند ترجیح می‌دهند روزانه یک یا دو ساعت به این کارها روی بیاورند و درآمد کسب کنند، که امید است این فرهنگ هر چه زودتر تعدیل شود و تغییر کند.

مصطفی‌نژاد ادامه داد: گرچه بیکاری در جامعه بیداد می‌کند ولی از سوی دیگر با ریزش نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی روبه رو هستیم که شیوع این مشاغل کاذب از یک طرف همچنین پرداخت  دستمزد ناچیز از طرف دیگر به این مسئله دامن می‌زند.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز