Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:30:57 GMT

مشکلی در تأمین گوشت مرغ گیلان نداریم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۶۶۵

مشکلی در تأمین گوشت مرغ گیلان نداریم

میر حجت اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از قطب‌های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: طی یک دوره در ماه‌های مهر و آبان هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌ها استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه ریزی در ۸۴۰ مرغداری فعال در استان گیلان انجام شده است، افزود: با این میزان جوجه ریزی بیش از ۱۲ هزار تن گوشت مرغ در یک دوره تولید و به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به ظرفیت ۱۹ میلیون قطعه جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان، گفت: در حال حاضر استان گیلان هشت درصد گوشت مرغ کشور را تولید می‌کند.

وی به جایگاه دومی گیلان در تولید مرغ مادر گوشتی در کشور اشاره و تصریح کرد: در تولید مرغ گوشتی نیز در رتبه پنجم قرار داریم که همه این ظرفیت‌ها نشان دهنده این بوده که در تولید و تأمین مرغ در استان گیلان مشکلی وجود ندارد.

اکبرنژاد همچنین با اشاره به موضوع توزیع نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها، بیان کرد: در دوره گذشته ۱۵ هزار تن سویا، بیش از ۲۵ هزار تن ذرت و بیش از سه هزار تن جو بین مرغداران توزیع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان گیلان مقرر شد سهمیه تعاونی‌ها و زنجیره‌های این استان به میزان ۲۵۰ تن در روز تعیین و به سازمان صمت استان اعلام و لیست توزیع روزانه از شرکت‌ها اخذ شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به مصرف روزانه گوشت مرغ در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: میزان مصرف روزانه در استان بین ۲۲۰ تا ۲۵۰ تن است

کد خبر 5078682

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گیلان گوشت مرغ ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف بوشهر شهرکرد استان گیلان جوجه ریزی گوشت مرغ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

            منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان