Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:30:02 GMT

وضعیت 107 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۸۴۳

وضعیت 107 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است

 فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: 268 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 690 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در حال حاضر419 بیمار کرونایی در سنندج،  54  نفر در سقز، 68 نفر در مریوان، 44 نفر در قروه،22 نفر در بیجار، 35 نفر در کامیاران، 16فر در  دیواندره، 25 نفر در بانه، 4 نفر در  دهگلان و 3 بیمار کرونایی در سروآباد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 107 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ 5 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 880 نفر عنوان کرد و گفت: از شیوع کرونا ویروس تا کنون 323 نفر در سنندج، 154 نفر در سقز، 64 نفر در قروه، 62 نفر در کامیاران، 78 نفر در بانه، 52 نفر در دیواندره، 42 نفر در بیجار، 88 نفر در مریوان، 15نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

استاندار کردستان در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: عملکرد و خدمات رسانی شهرداری و شورای شهر در این موضوع نقش بسزایی داشتند و تلاش جهادی مدیریت شهری شاهد توسعه عمران در مرکز استان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از مطالبات مردم کردستان در اولویت برنامه‌های دولت است که سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت و توانستیم رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در کشور کسب کنیم.

زارعی‌کوشا گفت: در نشستی که در وزارت کشور داشتیم قول‌های مساعدی در مورد اختصاص ماشین‌آلات و اعتبارات از متولیان امر گرفته‌ایم که امیدواریم جامه عمل پوشانده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در دیداری دیگر با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: برای خدمت به مردم مسئولان باید از این فرصتی که دارند به بهترین نحو در راستای خدمته به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلین عبدالرضا پور ذهبی افزود : امسال سال پایانی کار دولت سیزدهم شوراهاست که باید تلاش بیشتری در خدمت به مردم انجام گیرد .

وی بیان کرد : در سال جاری مشکلات مردم، بازید های میدانی و حضور در شهرستان ها را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان
  • علائم شایع ابتلا به دیابت را بشناسید