Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد، ۱۸۰۰ نفر برای تست حضوری انتخاب شدند. در نهایت ۸۰ نفر از کسانی که تا حدودی به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر شباهت داشتند توسط گروه کارگردانی پروژه تست بازیگری دادند.

به گزارش مشرق، با آغاز پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «شهیدان باکری»، گروه سازنده در تلاشند تا لشکر همیشه پیروز عاشورا را بازسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فراخوان اعلام شده از سوی گروه سازنده «شهیدان باکری» برای بازی در نقش‌های مختلف این مجموعه، نزدیک به ۷۰۰۰ ویدئو از افراد مستعد و علاقمند بازیگری دریافت شد.

از میان این تعداد، ۱۸۰۰ نفر برای تست حضوری انتخاب شدند. در نهایت ۸۰ نفر از کسانی که تا حدودی به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر شباهت داشتند توسط گروه کارگردانی پروژه تست بازیگری دادند و ۴۰ نفر، منتخب نهایی برای کاراکترهای اصلی و فرعی سریال «شهیدان باکری» شناخته شدند.  


مینی سریال تلویزیونی «شهیدان باکری» در هفت قسمت و به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و هادی حجازی فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است.


شهرام خلج گریمور نام‌آشنای تلویزیون و سینما، مدیر چهره‌پردازی این سریال است و این روزها تست گریم مجموعه با بازیگران منتخب در حال انجام است.


پیش‌تولید رسمی سریال «شهیدان باکری» آغاز شده و قرار است نخستین تجربه کارگردانی حجازی‌فر در تلویزیون با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۷ قسمت تولید شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ شهیدان باکری سریال تلویزیونی شهیدان باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

به گزارش فرادید، شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898190

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی