Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت امروز ما مدیون فداکاری‌هایی است که شهدا و ایثارگران با گذشتن از جان و سلامتی خود فراهم کردند و امروز نیز وظیفه همه ما خدمت‌رسانی به این عزیزان است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده در نشست بررسی روند اجرایی تفاهمنامه وزارت متبوع و بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این مطلب افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از ظرفیت قانونی در حوزه اشتغال و درمان برای خدمات دهی به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان با ده دستگاه اجرایی و موسسات پولی و بانکی به قشر گسترده ای از مردم خدمات رسانی می کند، اظهارکرد: این دستگاه ها با استفاده از توان و ظرفیت موجود خود آماده خدمت رسانی به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در قوانین کشور، به ایثارگران و خانواده‌های آنان توجه ویژه ای شده و در سال‌های اخیر ابزارها و شرایط مناسبی برای حمایت از اشتغال ایثارگران بوجود آمده است.
جهاندیده افزود: برای ایجاد اشتغال جامعه ایثارگران می توان از ظرفیت ایجاد تشکل های تعاونی برای تولید اجناس و کالاهای داخلی بهره برد و زمینه عرضه محصولات آنان را فراهم کرد.
وی اظهار کرد: همچنین از محل منابع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، سهمیه ای برای نهادهای حمایتی نظیر بنیاد شهید در نظر گرفته شده است که می توان از این ظرفیت نیز استفاده کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین برای پیشبرد هرچه سریعتر مفاد این تفاهمنامه خواستار تشکیل کمیته استانی مشترک بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید شد و بر ضرورت اطلاع رسانی اجرای تفاهمنامه و مزایای آن در بین جامعه هدف تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سلامی گفت: در سال قبل، ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بود که تا امروز به حدود ۱۰۶ درصد محقق شده است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط امکان ثبت اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد دارند، ادامه داد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بهترین عملکرد و بیشترین آمار ثبت در سامانه را داشته اند.
سلامی افزود: در خصوص راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده، سه مرحله نظارت اعم از نظارت‌های پیامکی، تلفنی و حضوری در حال انجام است و هرگونه انحراف شناسایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان و ورود آنها به بازار کار است.
سلامی ادامه داد: وزارت متبوع سامانه جستجوی شغل را راه اندازی کرده است تا کارجو و کارفرما بدون واسطه نیاز خود را در بازار کار رفع کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود