Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@22:46:58 GMT

بسیج با عشق معنا می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۶۶۱۸

بسیج با عشق معنا می شود

خبرگزاری آریا - رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج، پزشکان عزیز و کادر درمان کشور را جهادگران و بسیجیان جان بر کف امروز دانست که برای حفاظت از هم میهنان خود در سنگر بهداشت و درمان جانفشانی می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن پیام رضا دولت آبادی به این شرح است: در بیان اهمیت و جایگاه بسیج اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل کافی است که فرمودند: بسیج لشگر مخلص خداست و ای کاش من هم یک بسیجی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج در سال های عمر پر برکت خود و در مقاطع مختلف اثبات کرده که توجه به فرهنگ بسیجی می تواند پله ترقی کشور باشد. امروز در همه عرصه ها از جهاد و ایثار،ساختن و آبادانی،علم و دانش و از همه مهمتر دفاع از ارزش ها رد پایی از تفکر بسیجی نمایان است و بسیج به واژه ای نام آشنا در تاریخ چهار دهه اخیر ایران مبدل شده است. وظیفه و مسئولیت امروز بسیج کمتر از دوران دفاع مقدس نیست. نگاه ژرف نگر حضرت امام در صدور فرمان تشکیل بسیج نه فقط برای دفاع از کیان ایران بلکه سفارش ابدی برای اتحاد مردم بود که در قامت بسیج نمایان می شود. براستی که امروز کارکنان خدوم و عاشق شبکه بهداشت و درمان واژه بسیج را معنایی دوباره بخشیدند. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی عاشق شهید حاج قاسم سلیمانی،بسیجیان شهید راه خدمت، غیور مردان و زنان شبکه بهداشت ودرمان و همکاران عزیزم در شبکه بانکی بویژه شهدای بانک تجارت فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون شما عزیزان را در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس اسلامی از خداوند بزرگ مسألت دارم.
رضا دولت آبادی
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند