Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه فرهنگی ایرنا از میراث‌آریا، در یکی از نامه‌های  علی‌اصغر مونسان خطاب به هادی حق‌شناس آمده است:

در اجرای بند (ج) ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیرمنقول فرهنگی‌تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و فهرست‌های ذی‌ربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی عمارت و باغ سپه سالار اعظم واقع در استان گلستان، شهر گرگان، بخش مرکزی، شهر گرگان، خیابان امام خمینی، خیابان ملل، محله شیرکش، جنب امام‌زاده بی‌بی نور که پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره ۳۲۶۱۲ مورخ ۹۸/۵/۱۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این وزارت است و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت آن شود برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۹ از کتاب پنجم قانون مجازات‌های اسلامی، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرم محسوب می‌شود و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد و مرمت و بازسازی اثر صرفا با تأیید و نظارت این وزارت ممکن خواهد بود.

همچنین در ۹ نامه‌ دیگر  مونسان به استاندار گلستان، مراتب ثبت ۹ اثر فرهنگی‌تاریخی دیگر به شرح زیر به او ابلاغ شده است:

۱. «تالار فخرالدین اسعد گرگانی» واقع در شهرستان گرگان، بخش مرکزی، شهر گرگان، خیابان شهید نامجو، میدان فخرالدین اسعد گرگانی به شماره ۳۲۷۸۹

۲. «باغ و کوشک مینودست (موزه مردم‌شناسی مینودشت)» واقع در شهرستان مینودشت، بخش مرکزی، شهر مینودشت، خیابان پاسداران، پارک شهر به شماره ۳۲۸۲۵

۳. «تپه بازار دویون» واقع در شهرستان آق‌قلا، بخش مرکزی به شماره ۳۲۸۲۶

۴. «تپه آق‌زیبر» واقع در شهرستان آق‌قلا، بخش مرکزی به شماره ۳۲۸۲۷

۵. «تپه باستانی قره‌تپه داز» واقع در شهرستان آق‌قلا، بخش مرکزی به شماره ۳۲۸۲۸ 

۶. «خانه شعرباف» واقع در شهرستان گرگان، بخش مرکزی، شهر گرگان، محله سرچشمه، انتهای کوچه ریحانی به شماره ۳۲۸۲۹ 

۷. «ایستگاه بندر ترکمن (فهرست میراث صنعتی)» واقع در شهرستان گرگان، بخش مرکزی، شهر بندر ترکمن، خیابان استقلال به شماره ۳۲۸۷۲ 

۸. «جاده شاه عباسی (سکاپل و بزیل)» واقع در شهرستان کردکوی، بخش مرکزی، دهستان سدن رستاق غربی، ضلع غربی روستای بالاده به شماره ۳۲۸۷۴ 

۹. «تپه چهار چنار گرگان» واقع در شهرستان گرگان، بخش بهاران به شماره ۳۳۰۸۴ 

برچسب‌ها گردشگری علی ‌اصغر مونسان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری علی اصغر مونسان گلستان گردشگری علی اصغر مونسان گلستان اخبار کنکور واقع در شهرستان گرگان فرهنگی تاریخی بخش مرکزی شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد