Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از آغاز واگذاری تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری در شهرک صنعتی پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از آغاز واگذاری تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری در شهرک صنعتی پیشوا خبر داد و گفت: این پروژه با هدف ارائه خدمات به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از خردادماه سال گذشته در شهرک صنعتی پیشوا آغاز شده و با اجرای حدود ۱۳ کیلومتر زمینی و ۱۳ کیلومتر به صورت هوایی امکان استفاده برای مشترکین این شهرک را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص اضافه کرد: این پروژه به صورت شبکه خاکی و شبکه هوایی نیز اجرا شده و بنا به درخواست متقاضیان اجراء می‌گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: این طرح در قالب تفاهم‌نامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی و مخابرات استان تهران با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اجرایی شد.

پرنیان تصریح کرد: سرویس فیبر نوری قابلیت ارائه پهنای باند تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه را برای مشترکین فراهم و زمینه ارتباط موثر صاحبان صنایع با بازارهای مصرفی را تقویت کرده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن شرکت شهرک های صنعتی شهرک صنعتی پیشوا استان تهران فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تلفن ثابت سازمانی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است