Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امامقلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور حکم پرونده هفت‌سنگان اظهار کرد: هر اتفاق و خیزشی ارکان خاص خود را دارد و آنچه که هدف اصلی محسوب می‌شود در مبانی اسلامی ما و در آیه‌ای در سوره حدید مشخص شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات سوره حدید رسالت اصلی انبیا برقراری عدالت اجتماعی است، افزود: با این نگاه قرآنی اگر به ماجرای هفت سنگان نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که مبارزه با این فساد یک رهبر و امام مشخصی داشت که رسالت برقراری قسط و عدل را بر دوش گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده و کارگردان ادامه داد: امام جمعه قزوین علم مبارزه با فساد را به دست گرفت و در مسیر مبارزه با فساد حرکت کرد و مردم هم بر اساس سنت الهی در مسیر او حرکت کردند و شاهد هستیم که بخشی از خواسته‌های آنان نیز محقق شد.

وی تصریح کرد: تحقق این وعده یک مدل و الگویی است که بگوییم می‌شود به سمت تمدن اسلامی حرکت کرد.

امامقلی عنوان کرد: این اتفاق و مطالبه گری برای مبارزه با فساد یک بن‌مایه است که قابلیت چنگ زدن برای احصاء تجربیات را دارد تا بتوان با استفاده از آن برای ساخت آینده استفاده کرد.

وی بیان کرد: علمداری مبارزه با فساد و تبعیت مردم و ایجاد یک مطالبه تا حصول نتیجه یک تجربه موفق و مدل قرآنی برای برقراری عدالت اجتماعی است.

این مستندساز گفت: امام جمعه قزوین در این حرکت به درستی نقش ایفا کرده و بر اساس همین ایفای نقش صحیح، مردم نیز در پشت سر او قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: این اقدام ایشان بارقه‌های امید را در دل مردم روشن کرد که ائمه جمعه دیگر نیز با چنین حرکتی همراهی کنند.

امامقلی افزود: اتفاق خوبی در گام نخست انجام شد و احراز تخلف مسئله مهمی بود که شکل گرفته و باید آن را هم از جهت مطالبه مردم و امام جمعه و هم از جهت رسیدگی دستگاه قضا مورد تقدیر قرار داد.

این مستند ساز با بیان اینکه اینگونه حرکات اتفاقات مثبتی برای حرکت جامعه به سمت جکومت اسلامی است، تصریح کرد: این پایان راه نیست و برای ادامه راه نیاز به استقامت بیشتری است.

وی اضافه کرد: در نقطه‌ای قرار گرفتیم که رهاسازی موضوع در این نقطه نتیجه خوبی نخواهد داشت و امیدواریم قوه قضائیه در ادامه حرکت و محکومیت متهمین رسیدگی دقیقی انجام دهد.

امامقلی عنوان کرد: برخورد با متخلفان در دستگاه قضا و پالایش قوه و تصحیح فرایندها در دستگاه قضا بخش مهم این پرونده است که باید انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: احراز تخلف هفت سنگان، افق دید جریان مطالبه گری را بازتر کرد تا مردم به آینده روشن‌تری برای تحقق دولت پایدار اسلامی فکر کنند.

کد خبر 5078785

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین مستندساز هفت سنگان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بسیج بارش برف بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مبارزه با فساد هفت سنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ علی رسولیان ذخایر موجود این ۵ معدن جدید را ۸۰۰ میلیون تن اعلام کرد و افزود: بهره برداری موثر از ذخایر غنی این معادن، گام مهمی برای تامین مواداولیه کارخانجات فولادسازی کشور خواهد بود.
وی گفت: مجتمع سنگ آهن سنگان همزمان کار اکتشاف ۱۶ معدن دیگر را در دستور کار دارد.
رسولیان افزود: همسو با سیاست‌های کلان دولت برای جلوگیری از خام فروشی و تکمیل زنجیره تولید و بهره وری محصولات معدنی، صنایع معدنی و صنعت فولاد در کشور عملیات حفاری اکتشافی فرآورده‌های معدنی در مجتمع سنگ آهن سنگان خواف پارسال با ۱۱۱ درصد افزایش درمقایسه با سال ۱۴۰۱، به ۱۴ هزار و ۳۴۵ متر رسید.
مجتمع سنگ آهن سنگان خواف در استان خراسان رضوی با ذخیره یک میلیارد تن یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ‌آهن جهان و تامین‌کننده خوراک اولیه برای تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن در ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد