Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نفت مسجدسلیمان از فدراسیون فوتبال خواست تا باقیمانده محرومیت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بخشیده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در شرایطی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس می‌رود که سرمربی این تیم تاکنون در لیگ بیستم نتوانسته روی نیمکت نفتی‌ها بنشیند و او شاگردانش را از روی سکوها هدایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات دیدار فصل گذشته مس کرمان (تیم قبلی مجتبی حسینی) مقابل علم و ادب تبریز در هفته پایانی لیگ دسته اول، حسینی را به چهار جلسه محرومیت محکوم کرد که دو بازی آن در دیدار مقابل تراکتور تبریز و سایپا سپری شد.

مربی نفت مسجدسلیمان: کم‌تجربگی بازیکنان باعث از دست رفتن پیروزی مقابل سایپا شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان در همین راستا از فدراسیون فوتبال، درخواست بخشش باقیمانده محرومیت سرمربی این تیم را کرده تا حسینی بتواند از دیدار با پرسپولیس تیمش را از کنار زمین هدایت کند.
در کنار حسینی، مجید محافظت‌کار مربی تیم مسجدسلیمانی به خاطر حاشیه‌های دیدار مس کرمان و علم و ادب در دو بازی قبلی محروم بوده و یک جلسه از محرومیتش باقی مانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دیدار نفت و پرسپولیس از ساعت 16:35 پنجشنبه، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجدسلیمان مجتبی حسینی فوتبال نفت مسجدسلیمان مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!