Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید البرز حسینی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس اعاده شده از سوی شورای نگهبان در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: این شورا اعلام کرده بود که در ماده ۳ این لایحه مشخص نیست که در بحث ترانزیت کالا و انتقال آن به داخل کشور، چه کالاها و محصولات مجاز و غیرمجازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: مقرر شد ایرادات مذکور لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا میان دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس، در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان بررسی شود تا ابهامات و ایرادات رفع گردد.

وی با اشاره به بررسی کلیات لایحه مشارکت عمومی- خصوصی در جلسه امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: این لایحه در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال بررسی است و در جلسه امروز نیز اعضای کمیسیون، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره این لایحه مطرح کردند تا در جلسات آتی، این لایحه از کمیته به کمیسیون ارسال و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: لایحه مشارکت عمومی-خصوصی نقش بسزایی در توسعه و شکوفایی حوزه عمران کشور خواهد داشت، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، بخش اعظمی از مشکلات اجرایی و عمرانی کشور رفع خواهد شد.

برچسب‌ها کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم سوئیس حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم سوئیس حمل و نقل مسافری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم سوئیس حمل و نقل مسافری اخبار کنکور کمیسیون عمران جلسه امروز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

در جلسه مشترک کمیسیون برنامه‌ و بودجه و فرهنگی‌‌ و اجتماعی شورای شهر، بهای خدمات فرهنگی و هنری در مجموعه‌های وابسته به اداره کل بانوان و سازمان فرهنگی و هنری بررسی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز یکشنبه (2 اردیبهشت‌ماه) جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی؛ رئیس کمیسیون، میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون و رضایی‌فر؛ مدیرکل امور مالی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای جلسه بررسی لایحه «معرفی 27 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب» در دستور کار اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت. وضعیت ارزشیابی هر یک افرادی که از سوی شهرداری تهران به عنوان ذیحسابان مناطق و برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها  معرفی شدند، بررسی و تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

در ادامه، نشستی مشترک با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر برگزار شد و نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی، مریم اردبیلی؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده، مهرداد باقری؛ رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سایر مدیران شهری حضور داشتند.

در ابتدا لایحه «بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی ـ خدمات قابل ارائه در مراکز تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده از سال 1403» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

در این لایحه نرخ بهای خدمات هنری، آموزشی و تفریحی در 22 مجموعه شهربانو به تفکیک مناطق براساس پهنه‌بندی اقتصادی بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شد. در نهایت این لایحه پس از اعمال اصلاحات برای تصویب در صحن شورا به هئیت رئیسه تقدیم شد.

در ادامه لایحه «بهای خدمات استفاده از مراکز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از سال 1403» مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

افزایش بودجه مناطق شهرداری تهران به 25 همت

در این لایحه نرخ بهای خدمات هنری، آموزشی و تفریحی در فرهنگسراها و مجموعه‌های وابسته به سازمان فرهنگی و هنری بررسی و‌ بهای خدمات مشخص شد. در نهایت این لایحه نیز پس از اجرای اصلاحات لازم به منظور دریافت نظرات تمامی اعضای شورا به هئیت رئیسه ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس