Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:45:56 GMT

پیر مرد سوئدی؛ جانوری که تمام نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۶۸۱۹

پیر مرد سوئدی؛ جانوری که تمام نمی‌شود!

رسانه های انگلیسی زبان، ضربه سر زلاتان که منجر به باز شدن دروازه ناپولی شد را ظالمانه توصیف کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم آث میلان توانست در دیدار پایانی هفته هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل، با نتیجه خوب ۳ بر یک از سد ناپولی بگذرد و مجددا به صدر جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه، زلاتان ابراهیموویچ مرد اول میدان بود. این پیرمرد سوئدی در دقیقه ۲۰ مسابقه سانتر زیبای تئو هرناندز را به زیبایی هر چه تمام تر به گوشه دروازه الکس مرت فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند. گل زیبایی که پشت نقطه پنالتی زده شد و رسانه های انگلیسی آن را ظالمانه خواندند.

این رسانه ها نوشته اند:

زلاتان ابراهیموویچ بعد از به ثمر رساندن ضربه سر مهیج مقابل ناپولی در دیدار دیشب مقابل ناپولی، هیچ نشانه ای از کندی نشان نمی دهد.

پیر مرد سوئدی اکنون ۳۹ ساله است اما شما از نحوه بازی او در سری A نمی دانید که او این سن و سال را دارد. ابراهیموویچ در شش دیدار از هشت مسابقه میلان در این فصل از رقابت های سری آ به میدان رفته و توانسته است ۱۰ بار دروازه رقبا را باز کند.

دیشب تئو هرناندز از سمت چپ به حرکت درآمد و توپ را به روی دروازه شاگردان گتوزو ارسال کرد که مهاجم خوش سفر میلانی ها با شگفت انگیزترین ضربه سر ممکن، گل اول را برای روسونری به ارمغان آورد. او پشت نقطه پنالتی و بالاتر از کالیدو کولیبالی مهاجم تنومند ناپلی ها توانست دروازه این تیم را باز کند.

این نهمین گل مهاجم سابق بارسلونا، پی اس جی و منچستر یونایتد در این فصل بود که یک بازی باورنکردنی از بازیکنی بود که به دلیل COVID-19 چهار بازی میلان در سری آ و اروپا را از دست داد. البته زلاتان در ادامه با گل دومی که زد، خودش را در لیگ ۱۰ گله کرد.

 

پرش و گل تماشایی زلاتان به ناپولی . او صدرنشین جدول گلزنان ایتالیاست.

 

او اکنون در لیگ ۲ گل بیشتر از برنده ۵ دوره توپ طلای فوتبال جهان به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو ۳۵ ساله تاکنون ۸ گل برای یووه در سری آ به ثمر رسانده است.

فعالیت حرفه ای ابراهیموویچ از سال ۱۹۹۹ با مالمو سوئد آغاز شد اما او اکنون اینجا حضور دارد و ثابت می کند که سن فقط یک عدد است. در حقیقت، مدیربرنامه او مینو رایولا اعتقاد دارد که زلاتان توانایی بازی تا ۵۰ سالگی را دارد.

رایولا در مصاحبه ای به volkskrant.nl گفت:

زلاتان به فوتبالش ادامه خواهد داد، تا زمانی که مجبور شوند او را با برانکارد به بیرون ببرند. او می تواند تا ۵۰ سالگی به فوتبالش ادامه دهد به شرطی که در لیگ های با سطح بالا بازی کند. او تمام میلان را زنده کرده است. او ۹۰ درصد آن تیم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ آث میلان زلاتان ابراهیموویچ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آرماند دوپلانتیس با پرشی به ارتفاع ۶.۲۴ متر در لیگ الماس که در شهر شیامن چین برگزار می شود، رکورد جهان را شکست. رکورد قبلی جهان (۶.۲۳ متر) نیز متعلق به این ورزشکار بود که سپتامبر ۲۰۲۳ در فینال لیگ الماس به ثبت رسانده بود.

دوپلانتیس ۲۴ساله برای هشتمین بار رکورد جهان را می‌شکند. این ورزشکار سوئدی که قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، دو بار قهرمان جهان و اروپا شده و بخت نخست قهرمانی در المپیک پاریس نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • خلاصه بازی امپولی 1-0 ناپولی (سری آ - 2023/24)
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد
  • امپولی - ناپولی
  • امپولی 1-0 ناپولی؛ نفس‌های بی‌رمق
  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکسته شد