Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - سیدرحمان حسین‌پور رییس اداره‌کل روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان این بانک به جهت اختلال ایجاد شده در سامانه‌های بانکی طی چند روز گذشته و عدم ارائه به موقع خدمات اعلام کرد: به منظور بهره‌برداری بیشتر مشتریان از خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز آنان به حضور در شعب و باجه های بانکی، سقف انتقال کارت به کارت این بانک از 60 میلیون ریال به 100 میلیون ریال در هر شبانه‌روز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه خبری امتداد : متن عذرخواهی بدین شرح است:
مشتریان گرامی پست‌بانک‌ایران
با درود و آرزوی سلامتی
متأسفانه، چندروز اخیر به دلیل ضرورت بروزرسانی سامانه‌های اطلاعاتی این بانک با هدف ارائه خدمات مطلوب بانکی، نارسایی‌هایی در خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز ایجاد شد. ضمن پوزش از شما مشتریان گرانقدر بخاطر این اتفاق، به اطلاع می‌رساند؛ در اسرع وقت این کاستی‌ها مرتفع و خدمات بهتر و شایسته شما همراهان ارائه خواهد شد. امیدواریم با جلب رضایت شما مشتریان بتوانیم همانند گذشته خدمات شایسته‌ای را ارائه نماییم.
همچنین به منظور بهره‌برداری بیشتر مشتریان گرانقدر از خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز به حضور در شعب و باجه های بانکی، سقف انتقال کارت به کارت این بانک از ۶۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز افزایش یافت.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداران اسکیمری در کرج دستگیر شدند/ ۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: به دنبال مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام این موضوع که در یک بازه زمانی مشخص از کارت بانکی آنها پول برداشت شده است، تیمی ویژه از کارشناسان پلیس فتای البرز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی مطرح کرد: در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینکه کارت بانکی مالباختگان در اختیار خود آنها بوده و برداشت به صورت کشیدن از پوز بانکی صورت گرفته بود، گرفتاری نامبردگان در دام کلاهبرداران اسکیمری برای مأموران محرز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته مشخص شد که همه مالباختگان به صورت مشترک از یک سوپرمارکت در منطقه گوهردشت در آن بازه زمانی خرید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی متصدی سوپرمارکت شناسایی و دستگیر و مشخص شد که به واسطه یکی از دوستانش در خارج از کشور دستگاه اسکیمر تهیه و اطلاعات بیش از ۳۰۰ کارت بانکی مشتریان خود را در یک بازه زمانی چند روزه کپی برداری کرده است.

سردار هداوند بیان کرد: در خصوص این پرونده دو متهم دیگر در یکی از استان‌های شمالی کشور که وجوه کلاهبرداری شده را تبدیل به طلا و سکه می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند اسکیمری بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد هنگام خرید از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی به متصدیان و فروشندگان خودداری کنند.

کد خبر 6062130

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در کرج
  • کلاهبرداران اسکیمری در کرج دستگیر شدند/ ۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز
  • کپی ۳۰۰ کارت بانکی توسط یک سوپرمارکت در گوهردشت کرج
  • سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی