Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) خادمان، کارشناسان و مداحان این آستان مقدس در برخی از برنامه‌های رسانه ملی حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: بنابر پیگیری‌های انجام شده با رسانه ملی در روز چهارشنبه پنج آذرماه شبکه قرآن و معارف با برنامه «خوشبخت» در ساعت ۹ و شبکه دو با برنامه‌های «زنده باد زندگی» در ساعت ۱۰، «عصر خانواده» در ساعت ۱۶ و «در انتهای الوند» با حضور هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت‌(س) در ساعت ۲۱ میزبان خادمان و کارشناسان آستان مقدس بانوی کرامت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت‌(س) گفت: همچنین در روز پنجشنبه ۶ آذرماه شبکه سه با برنامه «سلام، صبح بخیر» در ساعت هفت و شبکه پنج با برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در ساعت ۱۶:۳۰ میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهند بود.

وی ادامه داد: تبیین ابعاد شخصیت کریمه اهل بیت(س)، بیان علت‌های مهاجرت و رحلت آن حضرت، تبیین جایگاه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شهر مقدس قم و مداحی و روضه خوانی از مهمترین محورهای حضور خادمان و مسئولان در رسانه ملی خواهد بود.

انتهای پیام/78023/آ30

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ملی فضای مجازی کریمه قم حرم مطهر کریمه اهل بیت کریمه اهل بیت س رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد

آیین تشییع پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین، از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این رزمنده دیشب سه شنبه در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دریافت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین