Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:12:47 GMT

خدمات گسترده بسیج در دوران بازسازی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۲۴۵

خدمات گسترده بسیج در دوران بازسازی

احسان جهانبخش امروز(3 آذر)در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان لرستان، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس، چه در میدان نبرد و چه در قالب پایگاه‌های مساجد و محلات یاری رسان مردم بود و در راستای خدمت به مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش می کرد.
 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان  همچنین با اشاره به خدمات گسترده بسیج در دوران بازسازی، افزود: بسیج از همان ابتدای شکل گیری تا به امروز نقش به سزایی در حوزه‌های امنیت محله‌ها، گشت‌های محله‌محور، امنیت داخلی و امنیت ملی ایفا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با بیان اینکه بسیج مظهر مقاومت ایثار و الگوی خدمت رسانی صادقانه است، خاطر نشان کرد: بسیج برای حل مشکلات و خدمت رسانی به مردم فرصت سوزی نمی کند و هر کجا منافع نظام و انقلاب به خطر بیافتد، وسط میدان مبارزه است و آمادگی کامل دارد تا توطئه ها ،فتنه ها و آشوب های احتمالی داخلی و خارجی را خنثی کند.
 جهانبخش در ادامه با اشاره به خدمات بهزیستی در راستای  خدمت به مددجویان، افزود: خدمات بهزیستی در راستای محرومیت زدایی و کمک به مستمندان و نیازمندان جامع می باشد و خدمت قشر مستضعف و نیازمند از اجر بالایی برخوردار است.
 وی با تاکید برضرورت تقویت تعال و همکاری بین بسیج سازندگی و بهزیستی، گفت: این سازمان در بحث بسته های کمک مومنانه حمایت و پشتیبانی خود را از  جامعه هدف بهزیستی استان به عمل خواهد آورد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی  لرستان، افزود: بسیج سازندگی استان آمادگی دارد که از ظرفیت گروه های جهادی برای کمک رسانی به مراکز درمانی و توزیع بسته های معیشتی و همچنین ساخت منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بهره گرفته شود.
 سرهنگ جهانبخش افزود: این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز بهزیستی استان، نهایت همکاری و مشارکت خود را در بحث تامین مسکن مددجویان را به عمل آورد.
 در ادامه مسئولین هر دو مجموعه بر پیگیری مصوبات جلسه و برگزاری جلسات آینده تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دفاع مقدس استان لرستان بازسازی بهزیستی استان بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی