Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:05:56 GMT

«جهان آرا» زنده به آنتن بازگشت/ شروع پخش از امشب

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۲۵۷

«جهان آرا» زنده به آنتن بازگشت/ شروع پخش از امشب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق، «جهان آرا» عنوان یکی از برنامه‌های شبکه افق سیماست که در چند سری، با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از شبکه افق پخش شده است.

اینک سری جدید این برنامه از دوشنبه شب سوم آذرماه روی آنتن می رود، برنامه‌ای که فعلا پخش آن به صورت هفتگی است. تهیه‌کنندگی سری جدید «جهان آرا» را بهروز یاوری بر عهده دارد و امیرحسین ثابتی و محمد امین سلیمی هم مجری‌های آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جهان آرا» در این سری شامل دو بخش است، بخش نخست به مرور اتفاقات و رویدادهای هفته اخیر در مطبوعات و فضای مجازی اختصاص دارد و محمد امین سلیمی آن را اجرا می‌کند، در این بخش به تناسب موضوعات مطرح شده، شاهد گفتگوی زنده تلفنی یا ارتباط اینترنتی با کارشناسان ذیربط هم خواهیم بود.

بخش دوم برنامه هم گفتگوی اصلی را تشکیل می‌دهد و اجرای آن را امیرحسین ثابتی بر عهده دارد.

در نخستین قسمت قرار است با حضور محمد جواد لاریجانی، واکنش‌های داخلی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مورد نقد و بررسی قرار بگیرند.

زمان پخش «جهان آرا»، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ است و تکرار آن هم ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

کد خبر 5078799 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه جهان آرا شبکه افق برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم کوتاه تئاتر ایران شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما سازمان سینمایی چنگیز جلیلوند موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی سینمای مستند رادیو ایران جهان آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات

پخش زنده بازی انگلیس و بلژیک‌ در چارچوب رقابت‌های دوستانه ملی در آسیا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های انگلیس و بلژیک امشب _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دوستانه ملی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز انگلیس و بلژیک‌

دوستانه ملی (انگلیس - بلژیک) ساعت ۲۳:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 739279

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • (ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات