Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت و تاکید کرد ایشان که نماد پاکی و صداقت همراه با دوستی مهربانی و انتقال مفید و موثر سنت های الهی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلم بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، ‌دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت و تاکید کرد ایشان که نماد پاکی و صداقت همراه با دوستی مهربانی و انتقال مفید و موثر سنت های الهی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش مزکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن لین پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
رسول خدا فرمودند: هرگاه عالمی از دنیا برود، رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى ‏پوشد.
درگذشت روحانی پارسا و معلم مهربان کودکان و نوجوانان کشور حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را به مردم شریف ایران به‌ویژه فعالان حوزه تعلیم و تربیت که فقدان ایشان برای آنها سخت و اندوهناک است تسلیت عرض می‌کنم.
ایشان خصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه‌های نوین و عشق و علاقه در زمینه تعلیم و تربیت کودکان به سعی و تلاش پرداختند و به‌دلیل حسن خلق، صمیمت و شیوه‌هایی ابتکاری در آموزش از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار بود. او دوست صمیمی و پذیرفته شده کودکان، نوجوانان و جوانان بود و دوستی با نسل جوان شکل نمی گیرد مگر با تعامل دوستانه و مخلصانه که الحق این استاد و معلم عزیز نمونه پر رنگ آن بود.
رحمت خداوند بر این معلم دلسوز که با مسئولیت اجتماعی بالا و کمترین امکانات در زمینه‌های مختلف آموزشی اعم از روانشناسی، اخلاق، احکام، مسائل اجتماعی، قصه‌های قرآنی و... آموزه‌ها و پندهای تاثیرگذار برای چندین نسل کشور بجای گذاشت و فعالیت‌های ایشان در معلمی مصداق بارز عمل صالح ماندگار و تاثیر گذاری فرهنگی بود که چهره او را نماد پاکی و صداقت همراه با دوستی مهربانی و انتقال مفید و موثر سنت های الهی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلم بود.
امید است پاداش زحمات و خدمات مخلصانه حجت‌الاسلام والمسمین راستگو، همنشینی با نبی گرامی و اهل بیت علیهم السلام و آثار تربیتی جاودانه باشد.
ارتحال این عزیز گرانقدر را به خانواده محترم حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت و نسل و جامعه مهربان و دوست داشتنی کودکان، نوجوانان و جوانان تسلیت عرض می کنم .
از خدای متعال علو درجات الهی، رحمت و مغفرت واسعه را برای این معلم فقید خواستارم.
سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام راستگو پیام تسلیت شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین راستگو شورای عالی انقلاب فرهنگی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین

در مراسمی که با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور رونمایی شد.

براساس این گزارش، در پایان نشست یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و پس از ارائه گزارش دبیران ۵ کمیته برش استانی مهندسی فرهنگی کشور که ذیل شورای فرهنگ عمومی استان هستند، این رونمایی به انجام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود