Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام محمد حسن راستگو را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت معلم پرتلاش و مبلغ راستین، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو، موجب تأثر و اندوه اینجانب و بسیاری از هم نسلانم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که چون راست می‌اندیشید و راست می‌گفت، راستگو برایش نام با مسمایی بود و همچون خط خوشی که با دو دست، به زیبایی می نگاشت، در خطی خوش و درست هم زندگانی می‌کرد و در این عالم فانی، ره سپرد تا به ملاقات پروردگار خویش نائل شود.

در نقاط اوج، داستان تمام می‌کرد و ما کودکان را چنان میخکوب و منتظر می‌گذاشت تا باری دیگر ادامه داستان را از زبان شیرین و پرهیجانش گوش دهیم. بارها جبهه رفتن و در منطقه، مصاحبه کردنش را هم به یاد داریم. سخن و عملش، توأمان چه زیبا و راست می‌نمود.

به قول خواهری، او به تنهایی سازمان تبلیغات اسلامی کودکان و نوجوانان بود و به اعتقاد من برای مبلغین اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی که قصد نشستن در کنار کودک و نوجوان عصر ما دارند، الگویی الهام بخش است.

خدایش بیامرزد و رحمت و علو درجات نصیبش گردد. غم فقدان این روحانی عزیز را به خانواده ارجمند و همه دوستدارانشان، تسلیت عرض می‌نمایم.

محمد قمی
۳ آذر ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
۷ ربیع الثانی ۱۴۴۲ هجری قمری

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۱ تا ۱۵ فروردین، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با موضوع محبت امیرالمونین (ع) پخش می‌شود.

برنامه «یاد خدا» به تهیه کنندگی مهدی حسین زاده در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ صبح تکرار می شود.

در سایر روز‌های ماه مبارک رمضان برنامه «یاد خدا» با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی شاهرودی، به بررسی اتفاقات پس از مرگ و پرسش و پاسخ درباره معاد می‌پردازد.

این برنامه باهدف تبیین، تعمیق و بررسی مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام از زبان کارشناسان برتر حوزه قرآنی و معارفی برای عموم جامعه تهیه و پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات