Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:19:05 GMT

پخش سری جدید «جهان آرا» با حضور لاریجانی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۶۳۴

نخستین قسمت از سری جدید برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با حضور محمد جواد لاریجانی و با موضوع بررسی واکنش‌های داخلی به انتخابات آمریکا، دوشنبه این هفته به صورت زنده از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه افق، «جهان آرا» عنوان یکی از برنامه‌های شبکه افق سیماست که در چند سری، با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از شبکه افق پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک سری جدید این برنامه از دوشنبه شب سوم آذرماه روی آنتن خواهد رفت، برنامه‌ای که فعلا پخش آن به صورت هفتگی است.

تهیه‌کنندگی سری جدید «جهان آرا» را بهروز یاوری بر عهده دارد و امیرحسین ثابتی و محمد امین سلیمی هم مجری‌های آن هستند.

جهان آرا در این سری شامل دو بخش است، بخش نخست به مرور اتفاقات و رویدادهای هفته اخیر در مطبوعات و فضای مجازی اختصاص دارد و محمد امین سلیمی آن را اجرا می‌کند، در این بخش به تناسب موضوعات مطرح شده، شاهد گفت‌وگوی زنده تلفنی یا ارتباط اینترنتی با کارشناسان ذیربط هم خواهیم بود.

بخش دوم برنامه هم گفت‌وگوی اصلی را تشکیل می‌دهد و اجرای آن را امیرحسین ثابتی بر عهده دارد.

در نخستین قسمت قرار است با حضور محمد جواد لاریجانی، واکنش‌های داخلی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مورد نقد و بررسی قرار بگیرند.

زمان پخش «جهان آرا»، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ است و تکرار آن هم ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنامه جهان آرا انتخابات آمریکا محمدجواد لاريجاني شبکه افق سری جدید جهان آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملتهای والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش به رای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روزهای آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بارها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

کد خبر 846484 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • (تصاویر) از کاظم صدیقی تا علی لاریجانی در مراسم ترحیم پرویز داوودی
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد