Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در جلسه امروز دو موضوع همراه داشتن کارت ملی توسط شهروندان در سراسر کشور و همراهی مردم در اجرای طرح بررسی شد.

وی اضافه کرد: همراه داشتن کارت ملی برای همه شهروندان با هدف کنترل هوشمند کسانی که دارای تست مثبت هستند صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این کار در چند روز گذشته در حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شد که در حمل و نقل ریلی ۴۳ و در هوایی ۴ نفر از سفر آنها جلوگیری شد. 

ذوالفقاری با اشاره به اینکه با همراه داشتن کارت ملی و اپلیکیشن ماسک شناسایی افراد مبتلا به کرونا به راحتی در چند ثانیه انجام می شود، اظهار داشت: لزوم همراه داشتن کارت ملی برای شهروندان را به ستاد فرستاده این و در صورت تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.

وی با اشاره موضوع طرح مشارکت مردم در کنترل بیماری بود گفت: این طرح مراحل نهایی خود را طی می کند.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: کسانی که کارت ملی همراه نداشته نباشند از گرفتن خدمات محروم می شوند.

وی تصریح کرد:  بر اساس گزارشات میانگین کشور، بیش از ۸۵ درصد اجرای طرح را رعایت کرده اند و تردد خودروهای ۳۹ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته، ۱۱ هزار خودرو جریمه، ۲۳۰ هزار مورد به خودروها تذکر و ۹۳ هزار خودرو برگشتند و بیش از یکصد هزار پیامک هم ارسال شده است.

ذوالفقاری افزود: در حوزه اصناف ۶۹۷۶۹ مورد تذکر داده شده ۷۷۳۹۷مورد پلمپ شده آمد.

 وی تاکید کرد: نظارت ها تقویت شده و برخورد لازم با کسانی که طرح را اجرا نمی کنند صورت می‌گیرد. ادامه طرح منوط به این است که وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شود و در آن صورت مقررات مربوط به وضعیت نارنجی اجرا می شود.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: یکماه پیش در ۸۹ شهری که وضعیت قرمز داشتند به ۲۰ شهر کاهش یافته که آنها نیز ظرف چند روز آینده نارنجی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواپیما قطار پلمپ مسافر همراه داشتن کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری